Naujienos

 

Nauja Vilniaus reklama – menką žinomumą pasaulyje bandys paversti privalumu

Data: 2020 m. vasario 03 d.

„Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“ (angl. „Vilnius — amazing wherever you think it is“). Tokiu šūkiu atrasti Lietuvos sostinę naujos tarptautinės reklamos kampanijos metu bus kviečiami Vokietijos, Didžiosios Britanijos, Izraelio ir Italijos gyventojai.

 

 

Vasario 3 d. startuojančios šmaikščios kampanijos metu užsieniečiai bus skatinami sužinoti daugiau apie Vilnių ir pasirinkti jį savo kitai kelionei.

 

Pasak Ingos Romanovskienės, sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorės, reklamos kampanijos metu bus siekiama pagrindinį Vilniaus trūkumą – menką žinomumą pasaulyje – šmaikščiai paversti privalumu.

 

Tarptautinis žinomumo tyrimas, kurį atliko rinkos tyrimų bendrovė SIC, parodė, kad tik apie 4% užsieniečių iš Vilniaus tikslinių turizmo rinkų gali ką nors daugiau pasakyti apie Vilnių, kur jis yra, o dauguma žino tik miesto vardą. Taip gimė idėja pakviesti su šypsena pažiūrėti į Vilniaus „nežinomumo“ problemą ir paskatinti jį atrasti, teigiama pranešime.

 

Tiesiog reklama – nebeveikia

 

I. Romanovskienė pristatydama kampaniją sakė, kad komunikacijoje pribrendo laikas būti nuoširdiems, nes įprasta reklama žmonės tiki vis mažiau. „O būti nuoširdiems reikia drąsos ir kūrybiškumo.

 

Pasak „Go Vilniaus“ atstovų, Vilnius sukuria ypatingą jausmą ir emociją, apie kurį papasakoti nėra lengva – geriausia atvykti į miestą ir jį pačiam patirti. Todėl Vilniaus žinomumo kampanijos turi būti ir yra kitokios: saviironiškos, išsiskiriančios ir drąsios.

 

„Vilnius ir toliau laikosi krypties prisistatyti tokiu miestu, kuris nebijo į save pasižiūrėti su humoru ir laužyti nusistovėjusias tradicijas. Rinkdamiesi tradicinius sprendimus rizikuojame gausiai užpildytoje rinkoje likti nepastebėti, tad mes einame kitu keliu: norime parodyti Vilnių kaip atvirą ir nuoširdų miestą, nebijantį išsiskirti ir pasirengusį maloniai nustebinti“, – sako I. Romanovskienė.


Daugiau skaitykite „Verslo žinios“