Naujienos

 

Kaip prisistatyti, kad vartotojui nekiltų abejonių renkantis jūsų produktą: USP/UVP kūrimas

Data: 2020 m. kovo 24 d.

Dažnas verslininkas, paklaustas kodėl jo verslas yra geriau nei konkurentų, turi šiuos atsakymus: geresnė kaina, kokybė, profesionalumas ir operatyvumas. Įsivaizduokite, kad lygiai tokį patį atsakymą, tas pats vartotojas gauna pas kitus – konkurentus. Jeigu pamėginsite „atsistoti į kliento batus” suprasite, kad tai nepadeda klientui apsispręsti pirkti produktus iš jūsų.

 

Tai kaip prisistatyti, kad vartotojas aiškiai suprastų kuo jūs geresni negu kiti jūsų konkurentai?

 

Supratimas kuo jūs esate kitokie, geresni, padės geriau suprasti savo auditoriją į kurią nukreipiate reklamą, parduoti daugiau ir reklamos investicijas panaudoti efektyviau. Visa tai padidins jūsų veiklos efektyvumą, pardavimus ir pelningumą.

 

Kas yra USP/UVP

 

Unique Selling Proposition (USP) – pareiškimas apie tai, kas jūs esate, kaip įmonė – aiškus apčiuopiamų rezultatų, kuriuos klientas gauna, naudodamasis jūsų produktais ar paslaugomis, aprašymas. Unique Value Proposition (UVP) yra strategija. Tai – „kabliukas” ant kurio kabinamos visos įmonės teikiamos vertės: produktas, paslauga, patirtis, įspūdis. Klientams, susiduriantiems su dideliais informacijos srautais, USP/UVP yra trumpas, individualus prisistatymas, kuris padeda suprasti, kodėl būtent jus reikia pasirinkti. Verslui  USP/UVP teiginys padeda nepamiršti KAS yra pagrindiniai klientai ir KODĖL jie turėtų rinktis būtent jus. Remiantis šiuo teiginiu turėtų būti sustyguota ir visa rinkodara.

 

Kaip kurti USP/UVP?

 

Išmokite susikurti savo USP/UVP žinutę, kuri kiekvieną dieną primins jums kas esate, kas jūsų tikslinė auditorija ir kuo išsiskiriate iš konkurentų. Šia žinute turite sutikti savo klientus internetiniame tinklalapyje, socialiniame profilyje ir kitose komunikacijos priemonėse.

Pradžiai turite gerai žinoti ir suprasti:

–          kas yra Jūsų klientai, konkurentai?

–          koks yra Jūsų išskirtinumas?

 

Daugiau skaitykite „Raibec