Kaip stiprinti pirkėjų lojalumą: pasaulinės tendencijos įgyvendinamos ir Lietuvoje
Data: 2022 m. liepos 20 d.
Šiemet paskelbta „Europos vartotojų lojalumo ataskaita 2022“ atskleidė, kokios lojalumo rinkodaros tendencijos bus svarbiausios ateinančius trejus metus. Prekybininkų teigimu, pasaulinės tendencijos jau dabar įgyvendinamos Lietuvoje, o sėkminga vartotojų lojalumo patirtis įkvepia taikyti šias praktikas ir kitose Baltijos šalyse, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Vartotojų lojalumo ataskaitos duomenimis, išskiriamos trys pagrindinės kryptys, į kurias turėtų susitelkti prekių ženklai, siekiantys stiprinti vartotojų lojalumą.
Viena svarbiausių tendencijų – personalizuoti pasiūlymai vartotojams, kuriuos Europoje įgyvendina daugiau kaip 56 proc. lojalumo programų savininkų. Antroje vietoje ekspertai išskiria duomenų rinkimą ir išmanų jų panaudojimą, o trečioje – sklandžią daugiakanalę apsipirkimo patirtį.
Pilną „M360“ straipsnį skaitykite čia →