Prekės ženklų panašumas: kiek svarbi viena raidė
Data: 2022 m. liepos 20 d.
Visame pasaulyje žinomo žaidimo prekių ženklo PAC-MAN savininkas buvo pateikęs protestą dėl prekių ženklo PACKMAN, ženklas buvo pareikštas registruoti 16-tos klasės ((kartonas, popieriaus gaminiai) prekėms žymėti. Nors ginčijamo prekių ženklo savininkas gynėsi, kad prekių ženklai yra nepanašūs, taip pat bandė įrodyti, kad prekių ženklas PAC-MAN nėra naudojamas 16-tos klasės prekėms žymėti, VPB Apeliacinis skyrius nusprendė, kad vis dėlto šiuo atveju egzistuoja visuomenės suklaidinimo tikimybė – prekių ženklai yra panašūs, kaip ir jais žymimos 16 klasės prekės, nes nusprendė, kad suinteresuotas asmuo įrodė ankstesnio prekių ženklo PAC-MAN naudojimą, bent jau dalies 16 klasės prekių atžvilgiu.
Pilną „M360“ straipsnį skaitykite čia →