Naujienos

 

„PR Impact Awards 2022“ konkurse – dėmesys lyderių komunikacijai

Data: 2022 m. balandžio 21 d.

Prasidėjo paraiškų teikimas geriausių komunikacijos projektų konkursui „PR Impact Awards 2022“. Dalyvauti konkurse gali visos Lietuvos ir užsienio komunikacijos bei kitos kūrybinės agentūros, laisvai samdomi komunikacijos profesionalai, taip pat kitos sėkmingus komunikacijos projektus įgyvendinusios privataus, viešojo ir nevyriausybinio sektoriaus organizacijos, valstybės institucijos bei jos valdomos įmonės.

 

Vertinimo komisiją šiemet sudarys 16 ekspertų iš Lietuvos ir užsienio, išrinksiančių laimėtojus 13-oje pagrindinių kategorijų, tarp kurių ir nauja – „Lyderystės komunikacijos“ – kategorija. 

 

Įgyvendintų komunikacijos kampanijų sklaidą žiniasklaidoje vertins žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“. 

 

„Krizinių situacijų metu lyderio vaidmuo yra ypatingai reikšmingas: nebijoti priimti sprendimus ir prisiimti atsakomybę bei nustatyti prioritetus, taip pat sutelkti žmones ir juos motyvuoti. Tam svarbi efektyvi komunikacija, kuri yra viena esminių lyderystės funkcijų. Natūralu, kad pandemijos sąlygomis, vyraujant nuotoliniam bei hibridiniam darbui, tai tapo nemenku iššūkiu, tad šia nauja konkurso kategorija norime atkreipti dėmesį į lyderių komunikacijos svarbą bei pakviesti pasidalinti sėkmingais jos pavyzdžiais“, – išplatintame pranešime teigia Donatas Kuras, Lietuvos komunikacijos asociacijos tarybos pirmininkas. 

 

Pernai konkurso rengėjai sulaukė rekordinio skaičius (106) paraiškų, o daugiausiai jų buvo pateikta Integruotos komunikacijos, „Koronaviruso iššūkio“ bei Vidinės komunikacijos kategorijoms. 

 

Visą „Verslo Žinių“ straipsnį rasite čia.