Naujienos

 

„Password 2022“: taiklus DFDS šūvis, per žingsnį – įtraukianti „Barboros“ kampanija

Data: 2022 m. gegužės 04 d.

Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija „Password 2022“ išrinkta „DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel Guarantee“, laimėjusi ir didelio biudžeto pardavimų skatinimo kategorijoje, ir didįjį konkurso prizą. Daugiausia konferencijos auditorijos simpatijų sulaukė „Korupcija – nykstanti rūšis“.

 

Iš viso šiemet konkursui buvo pateikta 47 paraiška, iš jų į finalą pateko 16, o ant apdovanojimų scenos lipo 9-ių stipriausių kampanijų kūrėjai.

 

„Metų efektyviausios kampanijos“ titulas po slapto komisijos balsavimo atiteko „DFDS Seaways“ projektui, su kuriuo buvo pristatyta keliavimo baimėms sumažinti nauja paslauga „Kelionės garantija“ ir buvo pasiekti rekordiniai išankstiniai pardavimų skaičiai.

 

„Visais klausimais tai buvo daugiausia pliusų surinkusi kampanija: nepaisant sunkaus periodo, puikiai įvertintas kontekstas, taikliai pasirinkti segmentai, kūrybiniai sprendimai, jau nekalbant apie puikius pasiektus rezultatus. Tai kampanija, kuri demonstruoja puikias rinkodaros žinias bei meistrystę, ir tokiame segmente, kuriame anksčiau to nematėme“, – sutartinai teigia „Password 2022“ komisijos nariai.

 

Kitaip tariant, kampanija ne tik paskatino vartotojus sudėtingais pandemijos metais vėl planuoti savo keliones, bet patraukė šį kelionės būdą išbandyti ir komisijos narius.

 

„Bus dar vienas paskatinimas išbandyti šį kelionių būdą“, – nusišypso Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė, komisijos narė.

 

Visą „Verslo Žinių“ straipsnį rasite čia.