Naujienos

 

Ne tik „Stranger Things“: Vilniuje filmuota reklama Kanuose įvertinta prestižiniu prizu

Data: 2022 m. birželio 22 d.

Vokietijos prekybos tinklui „Penny“ kurta reklama, filmuota Vilniuje, bendradarbiaujant su lietuvių reklamos gamybos serviso namais „Magic“, įvertinta „Grand Prix“ prestižiniuose Kanų liūtų apdovanojimuose už video kūrimo amato meistrystę.

 

„Magic“ gamybos vadovė Ema Čielytė pasakojo, kad šiuo metu jie su komanda kaip tik yra Kanuose – atvyko ten paminėti veiklos dešimtmečio, o apdovanojimas tapo netikėta, bet labai malonia staigmena. „Tai buvo tokia vyšnaitė ant torto pažymėti tuos dešimt metų. Labai didžiuojamės, kad turime galimybę parvežti šitą apdovanojimą į Lietuvą, kad tas sunkus dešimties metų įdirbis atsipirko“, – kalbėjo ji.

 

Reklamos idėją kūrė agentūra „Serviceplan“, o ją nufilmuoti Lietuvoje buvo patikėta „Magic“.

 

„Sistema tokia ganėtinai sudėtinga: yra vokiškas klientas, vokiška reklamos agentūra, vokiški gamybos namai, kurie ieško, kur pasaulyje kokybiškai nebrangiai pasidaryti didelius darbus. Mes čia specializuojamės, teikiame serviso paslaugą, ir atliekame visus gamybinius darbus Vilniuje, kaip buvo ir su šiuo klipu. Filmavome studijoje, statėme didžiulę dekoraciją, 250 kvadratų namą ir su didele komanda išpildėme šitą labai gražų scenarijų“, – pasakojo E. Čielytė.

 

Reklamoje pasakojama jautri istorija apie mamos ir sūnaus pokalbį. Sūnui mamos pasiteiravus, ko ji norėtų Kalėdoms, ji pradeda kalbėti, kaip norėtų, kad jis būtų neklusnus, jai nežinant išeitų iš namų, neatsiklausęs surengtų vakarėlį, prisipažintų merginai meilėje, o ji jam sudaužytų širdį ir tt. Galiausiai ji apibendrina norinti, kad jis tiesiog galėtų susigrąžinti savo jaunystę. Reklama primena, kiek daug patirčių jaunimas prarado dėl pandemijos – dabar siūloma atsigriebti už prarastą laiką.

 

Pilną „M360“ straipsnį skaitykite čia →