Naujienos

 

Paskelbtas stipriausių marketingo vadovų dešimtukas

Data: 2022 m. gegužės 04 d.

Paskelbtas stipriausių marketingo vadovų dešimtukas

 

Šalies marketingo specialistų bendruomenę vienijanti Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau aštuntąjį kartą renka Metų marketingo vadovą(-ę). Rinkodaros konferencijoje „Password2022“ paskelbtas stipriausių kandidatų į „Metų CMO‘22“ titulą dešimtukas, rašoma pranešime žiniasklaidai.

 

Į „Metų CMO‘22” finalininkų sąrašą (abėcėlės tvarka) pateko UAB „Eika“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė, inovacijų ir tvarumo koordinatorė Jorūnė Juodžbalytė; „Telia“ marketingo vadovė Vaida Jurkonienė; „Obdeleven™“ komercijos ir organizacijos vystymo direktorė, 2021 m. užėmusi pardavimų ir marketingo direktorės pareigas Vilma Launikonienė; „Erasmus+“, „Inter Cars S.A.“ rinkodaros koordinatorius Baltijos šalyse Jaroslav Lozovskij; „Delfi“ rinkodaros skyriaus vadovas Irmantas Matilionis; „Gera dovana group“ marketingo vadovė Reda Chomskytė-Morkūnė; SEB banko Baltijos šalių marketingo ir komunikacijos vadovas Liudas Rimkus; „Kesko Senukai Digital“ direktorius Baltijos šalims, 2021 m. buvęs marketingo vadovu Vytautas Romeika; „Surfshark“ marketingo vadovas Regimantas Urbanas ir „Math Scientific“ marketingo vadovė Marija Valaitė.

 

„Jau aštuntąjį kartą organizuojami Metų marketingo vadovo rinkimai tapo solidžiu įvertinimu marketingo profesionalams. Pastaraisias metais ypatingai išryškėjo marketingo departamento svarba. Stipėjant marketingo funkcijai organizacijose, augo marketingo vadovų kompetencija bei rezultatai. Labai džiaugiamės, kad didėjo ir kandidatų skaičius rinkimuose – šiemet konkurse sulaukėme net 38 paraiškų“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

 

Pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija vadovaujasi rinkdama „Metų CMO“, yra marketingo vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje 2021 m. Komisijos narė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos vadovė, tarptautinių LiMA marketingo sertifikavimo kursų dėstytoja doc. dr. Lineta Ramonienė pastebi, kad lyderių dešimtuką nuo kitų marketingo vadovų skiria įvairiapusiškumas. Pasak jos, šiais metais buvo smagu matyti, kad naujų produktų kūrimo funkcija vis dažniau atitenka rinkodaros vadovams, jų įsitraukimas matomas jau pirmuose produkto žinginiuose.

 

Kandidatų į Metų marketingo vadovus darbotvarkėse vis dažniau minimas tvarumas, pastebi komisijos narė Ornela Ramašauskaitė, „Orkla Care“ marketingoir komunikacijos vadovė Baltijos šalims. Jos teigimu, ši tema ne tik padeda parduoti, bet ir edukuoja visuomenę. Pasak O. Ramašauskaitės, didelė dalis rinkodaros vadovų akcentuoja komandos valdymą, rinkodaros procesus, funkcijos transformavimą iš palaikomosios į strateginę – tai tik patvirtina, jog Metų CMO titulas atitinka savo koncepciją ir pažymi brandų požiūrį į rinkodaros valdymą.

 

Metų marketingo vadovas (-ė) bus paskelbtas gegužės 27 d. įvyksiančioje marketingo vadovų konferencijoje „LiMA CMO SUMMIT‘22“.

 

Visą M360 staipsnį skaitykite čia.