Naujienos

 

K. Gečas. Artėjant krizės audrai. Žmonių psichologija ir verslo komunikacija

Data: 2022 m. rugpjūčio 24 d.

Viešojoje erdvėje vis daugiau kalbama apie artėjančią krizę, nors kol kas tai pavadinama ne tokiu ryškiu terminu: techninė recesija.

 

Per pastaruosius porą dešimtmečių turėjome net kelias krizes: 2000-ųjų „dot-com“ krizė, 2008-2009 m. ekonominė krizė, 2020 m. COVID-19 pandemija ir 2022 m. rusijos karinė agresija Ukrainoje. Ne naujiena, kad neįmanoma nuspėti krizės laiko, dydžio ir pobūdžio, tačiau paskutines tris krizes „INK agency“ pajuto savo kailiu ir išgyveno, todėl puikiai žinome, kam reikėtų ruoštis.

 

Verslo už Jus nepadarysime, tačiau dalis krizės vyksta mūsų (žmonių, darbuotojų, klientų, verslo partnerių, politikų) galvose, o su tuo jau gali dirbti komunikacija. Tad gerai suvokiant krizės psichologiją, galima numatyti komunikacijos priemones ir funkcijas, kurios padėtų verslui tapti atsparesniam ir net išspręsti arba sušvelninti kai kurias problemas ir klausimus.

 

Plačiau skaitykite čia