Influenceriai ir prekių ženklai: įtaka reputacijai abipusė
Data: 2022 m. gegužės 04 d.
Influencerių rinka Lietuvoje įleidžia šaknis – beveik trys iš keturių rinkodaros specialistų naudojasi įvairių nuomonės formuotojų paslaugomis, rodo „Kantar“ su „SuperYou“ atliktas tyrimas. Vis dėlto ekspertai akcentuoja, kad mezgant partnerystes kliautis vien reitingu nepakanka – svarbu kruopščiai įvertinti kaip ši komunikacija derės su prekės ženklo vertybėmis.
Reputacijos kriterijai prioritetų viršūnėje
Reitingas neabejotinai pasitarnauja kaip tam tikras atspirties taškas ir kelrodis rinkodaros profesionalams, renkantis influencerį. Pasak ekspertų, tarp svarbiausių kriterijų be atitikimo prekės ženklui ir kuriamo paveikaus turinio prioritetų viršuje rikiuojasi su reputacija ir atsakomybe susiję reikalavimai.
„Skaidrumas, patikimumas, kokybė, reputacija – šiuos aspektus rinkodaros profesionalai nurodė tarp aukščiausių reikalavimų atsirenkant influencerius. Svarbu, kad turinys būtų priimtinas prekės ženklo auditorijai, kad pats influenceris būtų patikimas, atsakingas, atvirai ir skaidriai praneštų apie partnerystę. Mažiau svarbu buvo, kad šie nebendradarbiautų su nepatinkančiais prekių ženklais, turėtų daugiausia sekėjų, kad dirbtų ar nedirbtų su influencerių agentūra“, – rinkodaros profesionalų prioritetus atsirenkant influencerį vardijo „Kantar“ rinkos tyrimų ir įžvalgų direktorė Renata Sadunišvili.
Lūkestį, jog įmonės veiks etiškai, turi ir trys ketvirtadaliai socialinių tinklų naudotojų. Pasak jos, vertybinio pamato svarbą pagrindžia ir tai, kad reitinge smuko keli pernai į skandalus įsivėlę nuomonės formuotojai.
Visą M360 staipsnį skaitykite čia.