Naujienos

 

Gyventojų nuomonės tyrimas: prekės ženklai netrukdo skaityti gero turinio

Data: 2022 m. rugpjūčio 24 d.

44 proc. visuomenės nuomonės tyrimo dalyvių teigiamai vertina naujienų portalų turinyje matydami prekės ženklų pavadinimus. Tai rodo įmonės „Budinti komunikacija“ užsakymu birželį „Spinter tyrimai“ įvykdyta apklausa. 23 proc. respondentų tvirtina, kad žiniasklaidoje minimi įmonių pavadinimai yra naudingi, nes padeda atrasti naujus prekės ženklus, rašoma pranešime žiniasklaidai.

 

„Budinti komunikacija“ turinio vadovė Laura Čiginskaitė sako, kad apklausos rezultatai rodo, jog turinys visuomet svarbiausia. Tiek prekės ženklų atstovams, tiek turinio kūrėjams patariama komunikuoti įsivertinant, kaip tam tikrą turinį priims auditorija, pagalvoti, ar žiniasklaidai siūlomas turinys skaitytojus domina, augina.

 

„Netgi kaip skaitytoja visada galvoju, kad tuo atveju, jeigu pasitikiu prekės ženklu, vertinu jį kaip ekspertą, man įdomu girdėti jo atstovų įžvalgas – kaip vartoti maisto papildus, kokius batus avėti artėjantį sezoną ar kokį pratimą išbandyti sporto klube. Manau, kad šiandien pagrindinė turinio kūrėjų užduotis yra ne kaip užmaskuoti, įterpti prekės ženklą, kad redaktoriams būtų jį kuo sunkiau ištrinti, o kaip pasiūlyti tokį turinį, kuriame prekės ženklo nesinorėtų slėpti ir jį būtų įdomu skaityti, net ir įvardijus konkretų pavadinimą“, – įžvalgomis dalijasi L. Čiginskaitė.

 

Plačiau skaitykite čia