Skaitmeninės rinkodaros naujienos: stiprūs dirbtinio intelekto žingsniai siekiant geresnių reklamos rezultatų
Data: 2022 m. liepos 20 d.
Skaitmeninės rinkodaros pasaulį drebina pokyčiai: Europa ketina imtis reguliuoti interneto galiūnes siekiant didinti vietinį konkurencingumą ir mažinti kenksmingo turinio interneto platformose, į reklamos nukreipimo mechanizmus stipriai žengia dirbtinis intelektas, o jauni žmonės sako, kad jaučia socialinių tinklų žalą.
Kinta reklamos nukreipimas: svarbiausiu tampa kontekstas
Skaitmeninės reklamos taisyklėms keičiantis, kinta ir reklamos planavimo metodai: „Nielsen“ ir „Seedtag“ atlikta apklausa, kurios metu buvo apklausa 1800 respondentų Jungtinėje Karalystėje, atskleidė, kad kontekstinis reklamos nukreipimas yra 32 proc. efektyvesnis nei nukreipimas pagal demografinius auditorijos duomenis. Faktą patvirtino ir kita apklausa: „Lumen“ tyrimo duomenys parodė, kad kontekstinės reklamos išlaiko auditorijos dėmesį ilgiau ir sulaukia tris kartus didesnio susidomėjimo.
Pilną „M360“ straipsnį skaitykite čia →