Didžiausia konferencija Vakarų Lietuvoje „LiMA Day Klaipėda’22“ – jau šį ketvirtadienį
Data: 2022 m. birželio 15 d.
Šį ketvirtadienį, birželio 16-ąją, Klaipėdos kūrybiniame inkubatoriuje „Kultūros fabrikas“ vyks didžiausia marketingo konferencija Vakarų Lietuvoje „LiMA Day Klaipėda’22“, kuri bus ir transliuojama tiesiogiai internetu. Joje marketingo ir verslo profesionalų skaitys 12-ka pranešimų, bus nagrinėjamos marketingo įtakos verslo efektyvumui temos ir pristatomi Klaipėdos įmonių sėkmės pavyzdžiai, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
„Šiais neapibrėžtumo laikais sėkminga marketingo strategija gali padėti ne tik sustiprinti įmonės pardavimus bei įvaizdį, bet ir padidinti viso verslo efektyvumą, todėl šiais metais konferenciją „LiMA Day Klaipėda’22“ dedikuojame temai – marketingas verslo efektyvumui“, – sako Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) direktorė Alvydė Palaimaitė.
Konferencija skirta marketingo, komunikacijos, pardavimų, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams, verslo sektoriaus atstovams, vadovams bei visiems, kuriems rūpi jų organizacijos ar produkto augimas.
Konferencijoje – orientacija į efektyvumą
Daugiau nei 300 minučių trukmės konferencijos turinys apims pokalbius apie verslo plėtrą skatinančią marketingo strategiją, pardavimų skatinimą ir naujų kanalų paiešką. Taip pat bus aptariama, kokios komunikacijos ir pardavimo skatinimo priemonės užtikrina ilgalaikius rezultatus bei kokią įtaką jiems kuria tvarus požiūris bei bendradarbiavimas.
Marketingo konsultantė ir LiMA Klaipėda tarybos pirmininkė Indrė Razbadauskaitė-Venskė padės įsigilinti į efektyvaus prekės ženklo valdymo subtilybes ir atsakyti į klausimą, kaip vartotojui jį įsimylėti. Pranešimą apie efektyvų marketingo strategijos valdymą naudojant OKR metodiką skaitys– „Surfshark“ marketingo vadovas, Metų marketingo vadovas‘22 Regimantas Urbanas. Kas svarbiau – efektyvi ar sklandi kliento kelionė – atsakys agentūros „Evolvery“ partneris Radvilas Šeputis.
Pilną „M360“ straipsnį skaitykite čia →