Naujienos

 

5 priežastys, kodėl agentūros nenori dalyvauti konkursuose – kaip apsispręsti be jų?

Data: 2022 m. balandžio 21 d.

„Ateityje agentūrų ir klientų santykių laukia daug pokyčių. Vienas iš jų – geriausios agentūros nebedalyvaus konkursuose“,  – šią mintį išgirdau ir įsidėmėjau prieš dvejus metus vykusioje konferencijoje „Web Summit“, kurioje kalbėjo Brian Collins, JAV veikiančių agentūrų „Collins“ įkūrėjas.

 

Prieš pradedant temą, sutarkim, kad neįmanoma pritaikyti to paties požiūrio skirtingų disciplinų agentūroms. Todėl kalbėsiu apie kūrybos, social media ir digital agentūras, kurias pakankamai gerai pažįstu ir suprantu.


Skelbti konkursus – įprasta praktika. Tačiau pastarųjų metų tendencija tiek pasaulyje, tiek Lietuvoje labai aiški – geros agentūros nebenori dalyvauti konkursuose.
 
Jeigu anksčiau konkursuose norą dalyvauti išreikšdavo 7-8 agentūros, dabar vis dažniau į pirmą etapą nesusirenka ir 2-3 kandidatai. Jau ir viešasis sektorius pradėjo siūlyti finansinius paguodos „prizus“ antros ir trečios vietos „laimėtojams“, nes dažnas pirkimas nesulaukia net kelių kandidatų.
 
Kas nutiko, kad agentūros nebenori dalyvauti konkursuose? Ir kaip be jų pasirinkti agentūrą?
 
Pilną „M360“ Premium straipsnį rasite čia.