Susiskaldžiusi visuomenė ir prekės ženklai: kai džinsų pasirinkimas tampa politine pozicija
Data: 2021 m. gruodžio 21 d.
Tai, kad visuomenėje daugėja susiskaldymo, poliarizacijos, kad žmonės pasaulį vertina pagal savo „informacinius burbulus“ ir kyla į kovą su esančiais už jų ribų – jau ilgą laiką nebe naujiena. Tačiau kodėl taip atsitiko? Ar suprasdami priežastis, galime užkirsti tam kelią, o gal tiesiog reikia priimti esamą situaciją ir žiūrėti, kaip geriausiai ja pasinaudoti? Į socialinius ir politinius klausimus vis dažniau įsitraukia ir prekės ženklai – net jei kartais ne visai savo noru. Komunikacijos ekspertas Mykolas Katkus konferencijoje „LiMA Day Lietuva“ aiškinosi, kaip atsitiko, kad mes visi tapome panašūs į futbolo sirgalius ir kaip tokioje aplinkoje turi elgtis prekės ženklai.
Viskas dėl vieno mygtuko?
Prieš keletą mėnesių Ameriką supurtė skandalas. Francis Hogan, jauna moteris, jau spėjusi padirbėti keliose didžiosiose technologijų kompanijose tarp jų ir - „Facebook“, išėjusi paviešino krūvą dokumentų, tarp kurių buvo tokių, kurie ...
Pilną straipsnį skaityti „M360“ premium prenumeratoriai čia M360
Nespėjote sudalyvauti LiMA DAY LIETUVA'21 konferencijoje? Jau galima įsigyti konferencijos įrašą čia https://limaday.lt/