Naujienos

 

Skaitmeninės rinkodaros naujienos: Meta visata, politkorektiškas feisbukas ir duomenis dalinantis guglas

Data: 2022 m. sausio 27 d.

Meta visatai reikia ruoštis gilinantis į vartotojų poreikius
„Facebook“ oficialus pavadinimo pakeitimas į „Meta“ yra reikšmingas faktas verslams. Šis bendrovės žingsnis reiškia norą keisti skaitmeninę erdvę ją vis labiau integruojant su virtualiąja ir papildytąja realybėmis, o šios sąvokos verslams ir skaitmeninės rinkodaros ekspertams yra linksniuojamos jau kurį laiką kaip kryptis, kuria reikėtų žiūrėti ateityje. Bet ką šis interneto gigantės žingsnis šiandien reiškia verslų rinkodarai ir ar jau reikėtų pradėti galvoti, kaip reklamos sprendimus perkelti į meta visatą?
 
„Facebook“ ambicija abejoti nereikia, suvokiant bendrovės dydį ir įtaką tam, kaip atrodo interneto erdvė. Turime suprasti, kad meta visata gali būti ateitimi ir drastiškai pakeisti tai, kaip konstruojame savo rinkodaros strategijas. Vis dėlto nors meta yra ateitis, nereikėtų nustoti fokusuotis į šiandieną. Mobilusis internetas sukūrė sąlygas personalizuoti vartotojų patirtis, atliepti jų poreikius, o meta visata, tikėtina, dar labiau pastiprins šią tendenciją ir vaidins itin svarbią rolę personalizacijos poreikyje.

Būtent dėl to yra itin svarbu ir toliau atidžiai analizuoti vartotojų elgseną eksperimentuojant su inovacijomis visuose iki šiol naudotuose skaitmeninės rinkodaros kanaluose. Tai yra vienintelis kelias ruoštis artėjantiems pokyčiams. O vienintelis įmanomas pasiruošimas – gerai pažinoti savo auditoriją bei žinot, kas ir kaip ją veikia“, – pranešime žiniasklaidai komentuoja Aurimas Paulius Girčys, skaitmeninės rinkodaros agentūros „APG Media“ vadovas.
 
Pilną straipsnį skaitykite „M360“.