Dėmesys darbuotojų asmeniniams prekių ženklams – atsiperkanti investicija ar rizika prarasti talentus?
Data: 2021 m. gruodžio 28 d.
Metų pabaigoje kyla noras rašyti apie tendencijas ir tai, kas laukia vienos ar kitos srities Naujaisiais metais. Tačiau asmeninių prekių ženklų vystymo srityje pagrindiniai principai išlieka tie patys – gebėjimas suprasti savo auditoriją, išsigryninti tikslus, kanalus bei turinį ir nuosekliai laikytis plano. Apie tendencijas jau būtų galima kalbėti kanalų ar turinio formatų lygmenyje, tačiau tai – itin individualu. Todėl žemiau aptariu su asmeninių prekių ženklų vystymu susijusią tendenciją, kuri, nors ir nėra nauja, kitąmet neabejotinai užkariaus įvairių organizacijų dėmesį. Darbdavio įvaizdis per asmeninius darbuotojų prekių ženklus – ko naujo galime tikėtis šiame fronte?
Įvaizdį kuria ir darbuotojai
Šiandien vis didesnė dalis žmonių sprendimą pirkti priima dėl įspūdžio, kurį apie produktus ar organizaciją susidaro skaitmeniniuose kanaluose. Dažnai nebeužtenka gražaus įpakavimo ar išskirtinių ingredientų – istorijos apie tai, kas...
Pilną straipsnį skaityti „M360“ premium prenumeratoriai čia M360