Naujienos

 

Kuriantiems reklaminį turinį turi svarbų patarimą: užsimiršus pinigai bus išmesti veltui

Data: 2022 m. kovo 31 d.

Kasmet marketingo specialistai apibendrina skaičius ir dalijasi vyraujančiomis tendencijomis, įžvalgomis bei su fanfaromis anonsuoja kitų metų trendus, kurie su trenksmu aidi internete. Tačiau kiek naudos iš tų trendų mums Lietuvoje? Tokį klausimą LiMA konferencijoje apie turinio marketingą retoriškai uždavė „Ogilvy Vilnius“ vyr. kūrybininkas ir „The Atomic Garden“ dėstytojas Audrius Šėlsta.

Ko galime pasimokyti iš „RedBull“, „Sadolin“, „Lego“ ar 2014 metais sukurtos, bet ir šiandien fantastiškai veikiančios „Johnnie Walker Blue“ reklamos? Minėti pavyzdžiai įrodo, kad norint kurti gerą branded content pirmiausiai reikia ne vaikytis madų, o išmanyti bazę.

 

Visą „M360“ Premium straipsnį skaitykite čia.