Kaip prekės ženklui įvaldyti klientų meilės kalbą: pasidalino, kur įkvėpimo semiasi profesionalai
Data: 2022 m. balandžio 04 d.
Principas patikti visiems nebegalioja. Vertingo turinio kūrimas tampa komunikacijos higiena, todėl prekės ženklai deda maksimalias pastangas ne „išburti“ savo tikslinę auditoriją, bet iš tikrųjų ją atrasti ir pažinti. Ir tada prabilti būtent jos meilės kalba bei tokiu būdu kurti gilų santykį. Be abejo, tai – sunkus darbas. Kaip ir kur rasti kūrybiškų idėjų? Iš ko semtis įkvėpimo? Kaip išnaudoti socialinių tinklų galimybes bei kokių principų laikytis, ieškant vertingiausių sprendimų prekės ženklo tikslinei auditorijai?
„Su tuo pačiu prekės ženklu, turėdamas apie 16 žinučių per mėnesį, dirbi ne vienus metus. Iš pradžių atrodo, kad ir apie tai kalbėsime, ir tai pasakosime, ir įmonės darbuotojus parodysime, ir išvardinsime prie kokių iniciatyvų prisidėjome, kokią koorporatyvinę socialinę atsakomybę turime. Tačiau einant 6-tam, 10-tam, 12-tam ar 14-tam mėnesiui įkvėpimas senka.
Pilną M360 Premium straipsnį skaitykite čia.