Kaip dirbtinis intelektas paveiks marketingą ir ką galima daryti jau dabar – konferencijoje „LiMA DAY’23“
Data: 2023 m. rugsėjo 14 d.
Rugsėjo 27 dieną Kaune ir internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama konferencija „LiMA DAY’23: dirbtinis intelektas marketinge“. Visos dienos konferencijoje bus kalbama apie pagrindinius dirbtinio intelekto (DI) pritaikymo galimybes marketinge, praktinius DI panaudojimo versle patarimus ir įrankius, kuriuos būtina išbandyti 2024 metais, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Renginys skirtas marketingo, skaitmeninio marketingo, komunikacijos, pardavimų, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams, verslo sektoriaus atstovams, vadovams bei visiems norintiems dirbtinį intelektą integruoti į marketingo sprendimus.
„Dirbtinis intelektas tampa neatskiriama šiuolaikinio marketingo dalimi, suteikianti įmonėms galimybę optimizuoti savo veiklą ir geriau suprasti klientus, padedant įgyvendinti efektyvias strategijas bei gerinti vartotojų patirtį. Būtent todėl LiMA DAY’23 konferencijoje sieksime pasidalinti praktiniais patarimais, kaip būtų galima efektyviai išnaudoti DI marketinge bei apie ką verta pamąstyti planuojant kitus metus“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.
„Pastaruoju metu itin daug kalbama, kad dirbtinis intelektas taps neatskiriama šiuolaikinio marketingo dalimi, suteikianti įmonėms galimybę optimizuoti savo veiklą ir geriau suprasti klientus, padedant įgyvendinti efektyvias strategijas bei gerinti vartotojų patirtį. Bet kaip dirbtinį intelektą pritaikyti praktiškai jau šiandien? Būtent LiMA DAY’23 konferencijoje ir sieksime pasidalinti praktiniais patarimais, kaip būtų galima efektyviai išnaudoti dirbtinį intelektą marketinge bei bendrai versle ir apie ką verta pamąstyti planuojant kitus metus“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.
Konferencijoje – praktikų patarimai
Konferencijos metu net 12 pranešėjų – marketingo bei dirbtinio intelekto profesionalų – dalinsis savo įžvalgomis ir patarimais. Konferenciją atidarys „Synthesis Consulting Group“ vadovas Gediminas Užkuraitis su pranešimu apie tai, kaip sujungti DI, duomenų mokslą ir prekės ženklo strategiją. „Attention Insight“ vadovė Kamilė Jokubaitė pristatys 10 efektyviausių DI įrankių, kuriuos marketingo specialistai gali naudoti jau šiandien, o kaip efektyviai galima panaudoti „text to image“ generavimo programą „Midjourney“ atskleis „The Critical“ dizaineris Žydrūnas Strumila.
„WhatAbout“ įkūrėjas ir vadovas Mantvydas Leknickas pasidalins patarimais, kaip pasitelkti DI atskleidžiant savo kūrybinį potencialą, o „WhyAI“ įkūrėjas, DI treneris Antanas Bernatonis atskleis, kaip efektyviai formuoti užklausas pokalbių robotui „ChatGPT“.
DI menininkas Eimantas Balčiūnas pasidalins savo patirtimi ir patarimais, kaip su DI programomis kurti išskirtinius video. „We Are Marketing“ partneris Julius Kaknevičius pasakos, kaip su DI galima sukurti daugiau vertės B2B marketinge, o „Microsoft Advertising“ partnerystės su „Aleph“ Europoje direktorius Šarūnas Sakalauskas atskleis, kaip „ChatGPT“ ir „Bing“ integracija keičia vartotojų paieškos įpročius.
„NordVPN“ prekės ženklo įvaizdžio departamento vadovė Dalia Tautavičiūtė pasidalins patirtimi, kaip jų komandos nariams sekasi bendradarbiauti su DI bei kokios praktikos ir įrankiai pasiteisino. Kaip išnaudoti DI nepažeidžiant klientų privatumo atskleis „TGS Baltic“ partneris Mindaugas Civilka.
KTU Dirbtinio intelekto centro vadovė Dr. Agnė Paulauskaitė-Tarasevičienė papasakos apie DI ateities taikymo tendencijas, tikslus ir suvaržymus, o diskusijos metu ekspertai pasidalins įžvalgomis, ko visgi dirbtinis intelektas versle ir marketinge nepakeis.
Plačiau apie tai čia