Naujienos

 

Humoras reklamoje: ir žaidimas su ugnimi, ir geras tonas

Data: 2022 m. gruodžio 08 d.

Gyvename neramiais turbulencijų laikais, neigiamos informacijos pertekliuje, bet žmonės, priešingai, nori matyti tai, kas džiugina ir prajuokina. Tačiau juokauti reklamose prekių ženklai dažnai prisibijo. Ekspertai pabrėžia, kad čia gali slypėti skirtingos rizikos, tad svarbu laikytis nusistatytų aiškių taisyklių.

Mantas Velykis, LRT savireklamos skyriaus vadovas, prieš tai daugiau nei dešimtmetį dirbęs skirtingose kūrybinėse agentūroje, pabrėžia, kad nors humoras reklamoje dažnai atveria daugiau kelių, jo kartu dera prisibijoti. „Tai ir savotiškas žaidimas su ...

Plačiau skaitykite Verslo žinios straipsnyje >> Čia