Skaitmeninės rinkodaros naujienos: kodėl manoma, kad dirbtinis intelektas didins dezinformaciją?
Data: 2023 m. sausio 23 d.
Nauji metai kaip ir kasmet ateina su tarsi iš gausybės rago pasipilančiomis rinkodaros ekspertų ateities prognozėmis ir tendencijomis. Reaguoti į visas nebūtina, tačiau atsirinkti, kas svarbiausia, lengva ne visada. Dalinamės keliomis akį traukiančiomis naujienomis: el. laiškų rinkodara išlieka populiariausia verslas verslui rinkodaros priemone, tvarumas – top temų lyderis, o dirbtinis intelektas kelia ne tik pačius geriausius jausmus dėl ateities, rašoma pranešime žiniasklaidai.
El. laiškai išlieka populiariausia rinkodaros priemone
El. laiškų rinkodara vis dar išlieka pagrindiniu rinkodaros kanalu naujiems verslams, atskleidė naujausias „Sopro“ tyrimas „The State of Prospecting 2023“. Kasmet vykdomos apklausos duomenimis, 59 proc. rinkodaristų tiki, kad el. laiškų rinkodara yra dvigubai efektyvesnė generuojant pardavimus nei tokie kanalai kaip mokama reklama socialiniuose tinkluose ar baneriai tiksliniuose kanaluose.
Daugiau skaitykite >> Čia