Naujienos

 

„Lidl“ naujuosius metus pradeda su lyginamąja reklamos kampanija

Data: 2023 m. sausio 02 d.

Lyginamojo pobūdžio reklamos visuomenėje vis dar atrodo neįprastos ir iki šiol konkurentų paminėjimai reklamose Lietuvoje sukeldavo audringas reakcijas. Tačiau „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė pastebi, kad šios reklamos tikslas yra ne konkurentai, o nauda vartotojui, rašoma pranešime žiniasklaidai.

 

„Pastarųjų mėnesių kainų pokyčiai iššūkiu tapo daugeliui. Pavyzdžiui, remiantis tyrimų agentūros „NielsenIQ“ spalio mėnesio duomenimis, vien pieno produktų kainų šuolį pastebėjo net 60 proc. apklaustųjų. Bet mes visada turėjome tam sprendimą – privataus prekių ženklo produktus. Būtent tai stengiamės priminti žmonėms: privačių prekės ženklų produkcija padeda išleisti mažiau, neaukojant savo poreikių. Apie tai skelbia ir kampanijos šūkis – „Mažiau išleidi, o tiek sau leidi!“, – sako K. Mažeikytė.

Skaitykite daugiau čia