LiMA žiniasklaidoje

 

[LRT / Panorama] Greitojo maisto rinka

Data: 2016 m. birželio 1 d.

Amerikiečių tinklo „McDonald‘s“ pardavimai Lietuvoje pernai buvo rekordiniai ir siekė 18 mln. eurų. Didžiausias Baltijos šalyse Suomijos greitojo maisto restoranų tinklas „Hesburger“ skaičiuoja pernai penktadaliu išaugusius pardavimus Lietuvoje – iki 14 milijonų eurų. Vienos didžiausių picerijų „Čili pica“ pajamos – daugiau nei 16,5 mln. eurų. Tinklų atstovai sako, konkurencija neslopsta, tenka nuolat atidaryti naujų restoranų ir atnaujinti asortimentą. Jiems tenka prisitaikyti prie sveiką gyvenimą pamėgusių klientų, tačiau greitojo maisto pardavimų sveikas maistas nepaveja. Rinkos ekspertų teigimu, šis sektorius gana gausiai pripildytas ir tai, matyt, naujų vardų nevilioja. "Tikėtis visada galima, bet žiūrint į mūsų rinkos dydį, čia tikriausiai daugiau lemia pačių įmonių plėtros strategija, ar mūsų šalys joms įdomios, kaip geografinis buvimas būtent mūsų rinkoje. Kad jie čia pasidarys didelius verslus ir gaus didelius pelnus, tikėtis tikrai nebūtų verta“, – aiškina Marketingo asociacijos valdybos narys Rytis Buračas.