KELKITE SAVO KOMPETENCIJĄ TARPTAUTINIUOSE KVALIFIKACINIUOSE MARKETINGO KURSUOSE!
Lietuvos marketingo asociacija tarptautinį marketingo sertifikavimą Lietuvoje organizuoja nuo 2016 metų. LiMA sertifikavimas veikia pagal Nyderlandų modelį, kuris vykdomas 50 metų.
LiMA kartu rengia 4 - 5 mėnesių trukmės kvalifikacinius marketingo kursus specialistams ir vadovams, siekiantiems gilinti savo marketingo žinias, didinti kompetencijas, siekti aukštesnės karjeros.
LiMA sertifikavimo kursų pabaigoje laikomas tarptautinis marketingo egzaminas, sudarytas remiantis Europos marketingo kompetencijų standartu (ang. The European Marketing Confederation Qualification and Certification Framework (EMCQ) ir suteikiantis tarptautinę kvalifikaciją.
DAUGIAU APIE SERTIFIKAVIMO KURSUS: Infosesijos renginio įraše
SKIRTINGI LiMA SERTIFIKAVIMO KURSŲ LYGIAI:
LiMA A marketingo specialisto kursai
LiMA A marketingo specialisto programa skirta įvairių sričių specialistams stokojantiems sisteminių - teorinių marketingo žinių, norintiems įgyti įgūdžių sėkmingai karjerai rinkodaros srityje. Kursas tinka tiems, kurie atlieka marketingo palaikymo funkcijas arba kurių dabartinis darbas apima marketingo elementus.
Plačiau apie LiMA A kursų programą, lektorius, egzaminą ir atsiliepimus čia.
LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo specialisto kursai
LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo programa skirta siekiantiems kompleksinių ir praktinių skaitmeninio marketingo žinių iš strateginės perspektyvos, įrankių ir sričių susiejimo marketingo tikslams pasiekti, gilesnių žinių tose srityse, kuriose nedirba arba dirba mėgėjiškai. Kursas skirtas dirbantiems su skaitmeniniu marketingu ar viena iš jo sričių, pradedantiems arba norintiems dirbti skaitmeninio marketingo specialisto darbą.
Plačiau apie LiMA DIGITAL kursų programą, lektorius, egzaminą čia.
LiMA B marketingo vadovo kursai
LiMA B marketingo vadovo programa skirta gilinti savo, kaip sprendimų priėmėjo, strategines marketingo žinias, toliau ugdyti kompetencijas ir semtis naujų idėjų bei patirčių iš stiprių specialistų, dėstytojų. Tinka skyrių vadovams, komunikacijos vadovams, produktų / prekės ženklo vadovams, rinkodaros vadovams, verslo plėtros vadovams ar įmonių vadovams.
Plačiau apie LiMA B kursų programą, lektorius, egzaminą ir atsiliepimus čia.
Sėkmingai išlaikius tarptautinius egzaminus yra suteikiama tarptautinė kvalifikacija
ir 3 diplomai atitinkantys tam tikrą EMCQ lygį:
![]() |
![]() |
![]() |
LiMA sertifikuoto marketingo specialisto / vadovo diplomas | Tarptautinis NIMA (The Netherlands Institute of Marketing) diplomas | Tarptautinis EMC (European Marketing Confederation) diplomas |
SIEKITE SAVO MARKETINGO KOMPETENCIJŲ ĮRODYMO TARPTAUTINIU MASTU!
|
NIMA A diploma is one the highest-valued professional diploma's in Europe. We are proud to share our knowledge about international certification model with Lithuania. We believe that strong partnership among countries bring many advantages to both. Martin Huisman, Chairman at EMC |
![]() |
The European Marketing Confederation Qualification and Certification Framework (EMCQ) offers marketers the opportunity to achieve accredited qualifications that are recognized throughout Europe. LiMA's membership of EMC means that, not only do Lithuanian marketers have access to this accreditation, but Lithuania will play a role in the development of marketing across Europe. Uwe Tännler, Chairman at European marketing confederation (EMC) |
|
LiMA sertifikavimas - puikus įrankis marketingo specialistams ir vadovams patobulinti savo kompetencijas, įgyti naujų žinių bei gauti tarptautiniu mastu pripažįstamą diplomą. Puikūs atsiliepimai ir didėjantis susidomėjimas kursais skatina tobulinti programą ir ją plėsti. Alvydė Palaimaitė, EMC valdybos narė ir LiMA direktorė |
LiMA A, LiMA B ir LiMA DIGITAL KURSŲ PALYGINIMAS
Sertifikuotas marketingo specialistas (LiMA A) |
Sertifikuotas marketingo vadovas (LiMA B) |
Sertifikuotas skaitmeninio marketingo specialistas (LiMA DIGITAL) |
|
Kam skirta | Įvairių sričių specialistams, stokojantiems sisteminių-teorinių marketingo žinių | Vadovams, norintiems gilinti savo kaip sprendimų priėmėjo - stratego žinias | Specialistams, siekiantiems kompleksinių ir praktinių skaitmeninio marketingo žinių |
EMCQ | 4 lygis | 6 lygis | 4 lygis |
Paskaitų tipas | Teorija | Teorija + praktika per verslo atvejus | Teorija+praktika |
Trukmė | 16 savaičių | 9 savaitės + individualus taktinio marketingo plano rengimas | 15 savaičių + individualus skaitmeninio marketingo plano rengimas |
Akademinės valandos | 64 ak. val. | 36 ak. val. + taktinio marketingo plano rašymas | 64 ak. val. + individualus darbas |
Intensyvumas | 1 arba 2 kartus per savaitę | 1 arba 2 kartus per savaitę | 1 arba 2 kartus per savaitę |
Laikas | 18.00-21.10 val. | 18.00-21.10 val. | 18.00-21.10 val. |
Vieta | Vilnius | Vilnius | Vilnius |
Programa |
|
|
|
Egzaminai | LiMA A1 ir LiMA A2 (raštu) | LiMA B1 (raštu) ir LiMA B2 (žodžiu) | LiMA DIGITAL A1 (raštu) ir LiMA DIGITAL A2 (žodžiu) |
Plačiau apie kursus: |
LiMA A programa, lektoriai, atsiliepimai čia >>> |
LiMA B programa, lektoriai, atsiliepimai čia >>> |
LiMA DIGITAL programa, lektoriai čia>>> |
Registracija į kusus: |
LiMA A | LiMA DIGITAL |
Nežinote, kurį lygį LiMA A (specialisto) ar LiMA B (vadovo) rinktis?
Atlikite testą - pavyzdiniai klausimai nurodo, kokias sritis valdo ir kokių įgūdžių turi marketingo specialistas ar vadovas, atitinkantis tarptautinę kvalifikaciją.
Kontaktai pasiteiravimui:
Lina Vaikšnorienė
LiMA sertifikavimo vadovė
+370 (675) 24 330