Sertifikavimas

 

 

KELKITE SAVO KOMPETENCIJĄ TARPTAUTINIUOSE KVALIFIKACINIUOSE MARKETINGO KURSUOSE!

 

Lietuvos marketingo asociacija tarptautinį marketingo sertifikavimą Lietuvoje organizuoja  nuo 2016 metų. LiMA sertifikavimas veikia pagal Nyderlandų modelį, kuris vykdomas 50 metų. 

 

LiMA kartu rengia 4 - 5 mėnesių trukmės kvalifikacinius marketingo kursus specialistams ir vadovams, siekiantiems gilinti savo marketingo žinias, didinti kompetencijas, siekti aukštesnės karjeros.

 

LiMA sertifikavimo kursų pabaigoje laikomas tarptautinis marketingo egzaminas, sudarytas remiantis Europos marketingo kompetencijų standartu (ang. The European Marketing Confederation Qualification and Certification Framework (EMCQ) ir suteikiantis tarptautinę kvalifikaciją. 

 

 DAUGIAU APIE SERTIFIKAVIMO KURSUS: Infosesijos renginio įraše

 

 


 

SKIRTINGI LiMA SERTIFIKAVIMO KURSŲ LYGIAI:

 

LiMA A marketingo specialisto kursai

 

LiMA A marketingo specialisto programa skirta įvairių sričių specialistams stokojantiems sisteminių - teorinių marketingo žinių, norintiems įgyti įgūdžių sėkmingai karjerai rinkodaros srityje. Kursas tinka tiems, kurie atlieka marketingo palaikymo funkcijas arba kurių dabartinis darbas apima marketingo elementus. 

 

Plačiau apie LiMA A kursų programą, lektorius, egzaminą ir atsiliepimus čia.

 

 

LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo specialisto kursai 

 

LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo programa skirta siekiantiems kompleksinių ir praktinių skaitmeninio marketingo žinių iš strateginės perspektyvos, įrankių ir sričių susiejimo marketingo tikslams pasiekti, gilesnių žinių tose srityse, kuriose nedirba arba dirba mėgėjiškai. Kursas skirtas dirbantiems su skaitmeniniu marketingu ar viena iš jo sričių, pradedantiems arba norintiems dirbti skaitmeninio marketingo specialisto darbą. 

 

Plačiau apie LiMA DIGITAL kursų programą, lektorius, egzaminą čia.

 

 

LiMA B marketingo vadovo kursai

 

LiMA B marketingo vadovo programa skirta gilinti savo, kaip sprendimų priėmėjostrategines marketingo žinias, toliau ugdyti kompetencijas ir semtis naujų idėjų bei patirčių iš stiprių specialistų, dėstytojų. Tinka skyrių vadovams, komunikacijos vadovams, produktų / prekės ženklo vadovams, rinkodaros vadovams, verslo plėtros vadovams ar įmonių vadovams.

 

Plačiau apie LiMA B kursų programą, lektorius, egzaminą ir atsiliepimus čia.

 

 

Sėkmingai išlaikius tarptautinius egzaminus yra suteikiama tarptautinė kvalifikacija

ir 3 diplomai atitinkantys tam tikrą EMCQ lygį:

   
LiMA sertifikuoto marketingo specialisto / vadovo diplomas   Tarptautinis NIMA (The Netherlands Institute of Marketing) diplomas  Tarptautinis EMC (European Marketing Confederation) diplomas

 


 

SIEKITE SAVO MARKETINGO KOMPETENCIJŲ ĮRODYMO TARPTAUTINIU MASTU! 

NIMA A diploma is one the highest-valued professional diploma's in Europe. We are proud to share our knowledge about international certification model with Lithuania. We believe that strong partnership among countries bring many advantages to both. 

Martin Huisman, Chairman at EMC

The European Marketing Confederation Qualification and Certification Framework (EMCQ) offers marketers the opportunity to achieve accredited qualifications that are recognized throughout Europe. LiMA's membership of EMC means that, not only do Lithuanian marketers have access to this accreditation, but Lithuania will play a role in the development of marketing across Europe.

Uwe Tännler, Chairman at European marketing confederation (EMC)

LiMA sertifikavimas - puikus įrankis marketingo specialistams ir vadovams patobulinti savo kompetencijas, įgyti naujų žinių bei gauti tarptautiniu mastu pripažįstamą diplomą. Puikūs atsiliepimai ir didėjantis susidomėjimas kursais skatina tobulinti programą ir ją plėsti.

Alvydė Palaimaitė, EMC valdybos narė ir LiMA direktorė

 

 


 

LiMA A, LiMA B ir LiMA DIGITAL KURSŲ PALYGINIMAS

 

Sertifikuotas marketingo specialistas (LiMA A)

Sertifikuotas marketingo vadovas

(LiMA B)

Sertifikuotas skaitmeninio marketingo specialistas (LiMA DIGITAL)

Kam skirta Įvairių sričių specialistams, stokojantiems sisteminių-teorinių marketingo žinių Vadovams, norintiems gilinti savo kaip sprendimų priėmėjo - stratego žinias Specialistams, siekiantiems kompleksinių ir praktinių skaitmeninio marketingo žinių
EMCQ 4 lygis 6 lygis 4 lygis
Paskaitų tipas Teorija Teorija + praktika per verslo atvejus Teorija+praktika
Trukmė 16 savaičių 9 savaitės +  individualus taktinio marketingo plano rengimas 15 savaičių + individualus skaitmeninio marketingo plano rengimas
Akademinės valandos 64 ak. val. 36 ak. val. + taktinio marketingo plano rašymas 64 ak. val. + individualus darbas
Intensyvumas 1 arba 2 kartus per savaitę  1 arba 2 kartus per savaitę  1 arba 2 kartus per savaitę 
Laikas 18.00-21.10 val. 18.00-21.10 val. 18.00-21.10 val.
Vieta Vilnius Vilnius Vilnius
Programa
  • marketingo planavimas, SMART principai
  • vartotojų elgsena, rinkos tyrimai
  • marketingo strategija, STP, prekės ženklas
  • produkto/paslaugos politika, kainodara, paskirstymas, komunikacija
  • interneto marketingas, socialinės medijos, paieškos variklis, lojalumas
  • verslo modeliai, verslo strategija ir marketingo planavimas
  • įmonės finansinė analizė, finansiniai rodikliai, projektų pelningumas
  • rinkos tyrimai, konkurentų analizė, vertės suvokimas, inovacijų kūrimas
  • segmentavimas, vartotojų poreikiai, vartotojų elgsena ir įžvalgos
  • centrinės problemos identifikavimas, konfrontacinė matrica, strateginių alternatyvų vertinimas
  • strateginis pasirinkimas, pozicionavimas, branding'as
  • Skaitmeninės rinkodaros strategija
  • Socialiniai tinklai
  • Facebook ads
  • Google ads
  • SEO
  • Turinio kūrimas
  • El. pašto rinkodara
  • Interneto svetainės: konversijų optimizacija
  • Duomenų analizė
Egzaminai LiMA A1 ir LiMA A2 (raštu) LiMA B1 (raštu) ir LiMA B2 (žodžiu) LiMA DIGITAL A1 (raštu) ir LiMA DIGITAL A2 (žodžiu)
Plačiau apie kursus:

LiMA A programa, lektoriai, atsiliepimai čia >>>

LiMA B programa, lektoriai, atsiliepimai čia >>>

LiMA DIGITAL programa, lektoriai čia>>>
Registracija į kusus:
 LiMA A

LiMA B

LiMA DIGITAL

Nežinote, kurį lygį LiMA A (specialisto) ar LiMA B (vadovo) rinktis?

 

Atlikite testą - pavyzdiniai klausimai nurodo, kokias sritis valdo ir kokių įgūdžių turi marketingo specialistas ar vadovas, atitinkantis tarptautinę kvalifikaciją.

 

Testas

 

 

Kontaktai pasiteiravimui:

Lina Vaikšnorienė
LiMA sertifikavimo vadovė

+370 (675) 24 330

sertifikavimas@lima.lt