REGISTRACIJA | PROGRAMA | TESTAS | EGZAMINAI | ATSILIEPIMAI
LiMA B MARKETINGO VADOVO KURSAI SKIRTI:
Įmonių (skyrių) vadovams, marketingo, produktų, komunikacijos, komercijos, (rinkų) plėtros, prekinio ženklo, projektų vadovams ir stipriems marketingo specialistams, siekiantiems lavinti savo gebėjimus strategiškai ir kritiškai mąstyti sprendžiant marketingo situacijas.
Rekomenduojama - 5 ir daugiau metų vadovaujamojo darbo patirtis marketingo ar su juo susijusioje srityje ir aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas arba LiMA A diplomas. Rekomendaciniai reikalavimai ir kursų lygio pasirinkimas aptariamas individualiai.)
PASKAITŲ METU:
- Vadovaujamasi konkrečiu verslo atveju;
- Išmokstama teisingai nustatyti problemą ir pritaikyti jos sprendimui konkretų įrankį (teorinį modelį ar analizės principą);
- Marketingo profesionalų grupėje išmokstama dalintis bet kokia kylančia mintimi ir argumentuotai reaguoti į kolegų pasiūlymus;
- Patyręs lektorius katalizuoja jūsų asmenines bei grupės įžvalgas, teoriją ir sprendimo priėmimo dinamiką.
- Sėkmingai išlaikius LiMA B egzaminus - LiMA B diplomas, tarptautiniu mastu pripažįstami NiMA B (The Netherlands Institute of Marketing) diplomas bei EMC (European Marketing Confederation) sertifikatas.
TRUKMĖ IR INTENSYVYMAS:
LiMA B programa susideda iš 2 modulių:
- LiMA B1 - 9 savaičių trukmės; paskaitos 1 kartą per savaitę nuo 18:00 iki 21.10 (B1 egzaminas).
- LiMA B2 - taktinio marketingo plano rašymas: individualus operacinio marketingo plano rengimas (B2 egzaminas)
Kokių žinių ir įgūdžių gausite?
![]() |
Verslo modeliai, verslo strategija, ir marketingo planavimas |
![]() |
Įmonės finansinė analizė, finansiniai rodikliai, projektų pelningumas |
![]() |
Rinkos tyrimai, konkurentų analizė, vertės suvokimas, inovacijų kūrimas |
![]() |
Segmentavimas, vartotojų poreikiai, vartotojų elgsena ir įžvalgos |
![]() |
Centrinės problemos identifikavimas, konfrontacinė matrica, strateginių alternatyvų vertinimas |
![]() |
Strateginis pasirinkimas, pozicionavimas, branding'as |
Kursų metu aptariami modeliai ir įrankiai:
- Business model canvas
- Customer journey mapping
- GAPS, SERVQUAL
- Keller CBBE piramidė
- SWOT, TOWS konfrontacinė matrica
- Treacy&Wiersema vertės disciplinos
- Kim&Mouborgne vertės inovacijos ir kt.
Artimiausių kursų ir egzaminų kalendorius.
Daugiau informacijos:
LiMA sertifikavimo vadovė
Veronika Davidovičienė
+370 635 11789