LiMA B kursai vadovams

 

 

APIE KURSUSATSILIEPIMAIPROGRAMA |EGZAMINAI BANDOMASIS TESTASLEKTORIAI | KAINA IR REGISTRACIJA 

 

APIE KURSUS:

 

Tarptautinis LiMA marketingo sertifikavimas pagal Nyderlandų modelį Lietuvoje veikia nuo 2016 metų, LiMA B marketingo specialisto kursai organizuojami jau 10-ą kartą. 

 

LiMA B MARKETINGO VADOVO KURSO TIKSLAS: 

Kelti arba palaikyti vadovo marketingo kvalifikaciją, suteikiant sisteminių žinių ir gilinant savo, kaip sprendimų-priėmėjo stratego žinias ir kompetencijas. 

 

LiMA B KURSAI SKIRTI: 

Programa skirta įmonių ar skyrių vadovams, marketingo, produktų, komunikacijos, komercijos, plėtros, prekinio ženklo, projektų vadovams ir stipriems marketingo specialistams ar konsultantams, siekiantiems tapti marketingo vadovais ateityje arba lavinti savo gebėjimus kūrybingai ir kritiškai mąstyti sprendžiant marketingo situacijas. Programos metu dalyviai ne tik gaus marketingo žinių, bet ir ugdysis gebėjimą jas taikyti konkrečiose situacijose.

 

Rekomenduojama turėti praktinio darbo patirties marketingo ar su juo susijusiose srityse.

 

 

KURSŲ TRUKMĖ IR INTENSYVUMAS:  

  • 9 savaičių, 36 akademinių valandų trukmės kvalifikaciniai kursai;
  • 4 akademinės valandos su pertrauka kartą per savaitę nuo 18.00 iki 21.10 val;
  • Išvažiuojamoji 2 dienų sesija plano rašymui;
  • Kursų pabaigoje laikomas tarptautinis egzaminas;

 

SĖKMINGAI IŠLAIKIUS LiMA B EGZAMINUS:

 

LiMA B kursų dalyviui suteikiamas 6 lygio kvalifikacinis laipsnis, pripažįstamas visoje Europoje ir 3 diplomai: 

     
 LiMA B sertifikuoto marketingo vadovo diplomas  Tarptautiniu mastu pripažįstamas NIMA B (The Netherlands Institute of Marketing) diplomas  Tarptautiniu mastu pripažįstamas EMC (European Marketing Confederation) sertifikatas

 

ATSILIEPIMAI APIE LiMA B KURSUS:

 

Asta Ulė

UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ marketingo vadybininkė, rinkodaros konsultantė

Giedrius Juozapavičius

„GConsulting“ savininkas 

Gintautas Kučas

LiMA sertifikavimo tarybos narys, strategijos ir marketingo konsultantas

 

„Labai įdomios, vertingos, įkvepiančios paskaitos, naujausios žinios, nauji kolegos su skirtinga patirtimi. Na, ir nelengvi atsiskaitymai :) Nors ir turiu sukaupusi vertingos marketingo vadovo darbo patirties, tačiau po LiMA B kursų jaučiuosi gerokai stipresnė, įgavusi daugiau įrankių, labiau matanti "big picture". Tai buvo labai gera investicija.“ - Monika Limbienė, laisvai samdoma marketingo ir reklamos specialistė, UAB „Bavatar Consulting“ marketingo vadovė

„Ką turi mokėti marketingo vadovas? Koks marketingo strategijos sudarymo procesas? Kokie modeliai tinkami, o kokie - ne? Su LiMA B radau daugelį atsakymų į savo nesibaigiančius klausimus.“ - Andrius Bruno Rimkūnas, UAB „Monimoto“ CMO / strategijos.lt įkūrėjas

 

 

 

Daugiau atsiliepimų galite rasti čia arba LiMA marketingo sertifikavimo Facebook puslapyje.

 

Pilną LiMA B sertifikuotų marketingo vadovų sąrašą galite rasti čia. 

 

LiMA B KURSŲ PROGRAMA:

 

Kursų programa parengta LiMA sertifikavimo mokymų partnerio ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto. 

 

Sėkmingai įsisavinta programa leidžia pasirengti LiMA B egzaminui, liudijančiam marketingo vadovo kompetenciją  strateginiams marketingo sprendimams priimti ir rengti taktinį marketingo planą. 

 

Programa suskirstyta į B1 ir B2 modulius:

1. Verslo strategijos ir marketingo sąsajos, marketingo planavimas

2. Įmonės finansinės veiklos (bendros ir atskirų projektų) vertinimas

3. Įmonės išorinės ir vidinės aplinkos analizė. I dalis

4. Įmonės išorinės ir vidinės aplinkos analizė. II dalis

5. Besikeičiančios klientų elgsenos supratimas

6. SSGG (angl. SWOT) suvestinė, esminių problemų identifikavimas

7. Alternatyvų formulavimas, vertinimas ir alternatyvos pasirinkimas

8. Segmentavimas, tikslinio segmento(-ų) pasirinkimas ir pozicionavimas

9. Skaitmeninės rinkodaros strategija

1. Dviejų dienų išvažiuojamoji rašymo sesija (nakvynė į kainą neįskaičiuota)

2.Individualios plano rašymo konsultacijos su priskirtu ISM konsultantu 

 


DETALI PROGRAMA 

 

TARPTAUTINIS LiMA B EGZAMINAS:

 

LiMA B kursų pabaigoje laikomas tarptautinis egzaminas, sudarytas remiantis Europos marketingo kompetencijų standartu (ang. The European Marketing Confederation Qualification and Certification Framework (EMCQ) ir suteikiantis tarptautinę kvalifikaciją.

 

Egzaminas susideda iš 2 modulių. B1 modulis pagrįstas atvirais teoriniais ir praktiniais klausimais, kurie užduodami pagal pateiktus įmonės atvejus. B2 modulis - taktinio marketingo plano rašymas ir gynimasis vienai iš šių specializacijų B2C arba B2B.

 

LiMA B marketingo vadovo kursų egzaminavimo tvarka paremta Nyderlandų egzaminavimo tvarka, kurią nustato NIMA (The Netherlands Institute of Marketing). 

 

Egzaminai vyksta lietuvių kalba.

 

Detalūs egzaminų reikalavimai: 

LiMA B1 modulio egzaminų reikalavimai Atsisiųskite >>>
LiMA B2 modulio egzaminų reikalavimai Atsisiųskite >>>

  

Plačiau apie LiMA B egzaminus ir egzaminavimo tvarką skaitykite čia

 

BANDOMASIS EGZAMINAS:

Interaktyvus LiMA B1 egzaminas
LiMA B1 Interaktyvus LiMA B1 egzaminas Išbandykite »»»

 

Demonstracinis LiMA B1 egzaminas

LiMA B1                   Atvejo analizė su klausimais ir pateikiamais rekomendaciniais atsakymais Išbandykite »»» 

Sunkiai sekėsi?

Tuomet galbūt Jums būtų naudinga tobulinti žinias Sertifikuoto marketingo vadovo mokymuose, kuriuos organizuoja LiMA ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas. Mokymai padeda pasiruošti kvalifikaciniam egzaminui bei reikšmingai sustiprina žinių, reikalingų marketingo vadovui-strategui bagažą ir sprendimų priėmimo įgūdžius. Išlaikykite egzaminus ir savo (naujam) darbdaviui parodykite oficialų marketingo vadovo diplomą!

 

KURSŲ LEKTORIAI:

 

LiMA B kursų programą dėsto kompetetingi ISM dėstytojai ir marketingo profesionalai, kurie kursų metu dalinasi ne tik teorinėmis žiniomis, bet ir profesine praktika. 

BENAS ADOMAVIČIUS
ISM Executive School Strateginio valdymo modulio vadovas, konsultantas. „Creditinfo Lietuva“ valdybos narys ir keleto įmonių akcininkas, MITA verslo planų ir investicinių projektų vertinimo ekspertas, asocijuotas „EKT Grupė“ konsultantas, sertifikuotas verslo procesų valdymo ir veiklos vertinimo ekspertas, Strateginio valdymo asociacijos (SMS) narys. Be aktyvios profesinės veiklos, veda mokymus ir seminarus Vokietijoje, Estijoje, Švedijoje ir Baltarusijoje.
KRISTINA MAIKŠTĖNIENĖ
ISM Executive School Rinkodaros strategijos ir valdymo modulio vadovė (nuo 2000 m.), ekspertė - konsultantė. Keletą metų dirbo kompanijos "Procter&Gamble" padaliniuose Rygoje ir Varšuvoje (rinkodara Baltijos šalių ir Baltarusijos rinkose). JAV rinkodaros asociacijos (AMA), Strateginio valdymo asociacijos (SMS), Kainodaros profesionalų asociacijos (PPS) narė, žurnalo "Baltic Journal of Management" redakcinės kolegijos narė, Kellogg vadybos mokyklos MBA studijų priėmimo komisijos narė Rytų Europai.

Doc. dr. ASTA KLIMAVIČIENĖ

Asta dėsto įmonių finansų kursus bakalauro bei magistrantūros studijose, yra el. vadovėlio „Finansų valdymas“ autorė. Ji dalyvauja tarptautiniuose tyrimų ir mokymų projektuose, veda vidinius mokymus apie finansų valdymą verslo ir valstybinėms organizacijoms.

RADVILAS ŠEPUTIS

UAB „Evolvery“ strategas. Nuo karjeros skaitmeninėje rinkodaroje pradžios Radvilas serga už lankytojus, naudotojus ir vartotojus. Jų balsą perduoda analizuodamas duomenis ir juos versdamas naudinga informacija ir reikšmingomis įžvalgomis.

 

 

KAINA IR INFORMACIJA APIE ARTIMIAUSIUS KURSUS:

Kursai skirti Įmonių ar skyrių vadovams, marketingo, produktų, komunikacijos, komercijos, plėtros, prekinio ženklo, projektų vadovams ir stipriems marketingo specialistams bei konsultantams.
Trukmė

B1 - 9 savaičių trukmės

B2 - 8 savaičių trukmės

Intensyvumas

B1 - 1 arba 2 kartus per savaitę (antradieniais ir ketvirtadieniais) nuo 18.00 iki 21.15 val. 

B2 - taktinio marketingo plano rašymas: individualus operacinio marketingo plano rengimas (B2 egzaminas)

Organizatorius Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas
Data

2021 m. spalio mėn. - 2022 m. kovo mėn.

Vieta Nuotoliniu būdu per Microsoft Teams platformą (atsižvelgiant į situaciją - ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas)
Investicija

Išankstinė kaina LiMA nariams iki rugpjūčio 15 d.: 2479 Eur 2679 Eur

Išankstinė kaina svečiams iki rugpjūčio 15 d..: 2599 Eur 2799 Eur (Nesi narys? Kviečiame juo tapti)

 

Galima mokėti dalimis: avansas - 700 Eur mokamas per mėnesį nuo registracijos, likusi suma gali būti mokama dalimis pagal susitarimą. Neapmokėjus avanso per nurodytą laikotarpį, kaina keliama automatiškai.

PVM netaikomas

Registracija REGISTRACIJA

Turite klausimų apie LiMA sertifikavimą?

Susisiekime! 

 

Kontaktai pasiteiravimui:

LiMA sertifikavimo vadovė

Veronika Davidovičienė

+370 635 11789

sertifikavimas@lima.lt