LiMA A kursai specialistams

 

 

APIE KURSUS | ATSILIEPIMAI | PROGRAMA EGZAMINAS | BANDOMASIS TESTAS | LEKTORIAI | KAINA IR REGISTRACIJA

 

APIE KURSUS: 

 

Tarptautinis LiMA marketingo sertifikavimas pagal Nyderlandų modelį Lietuvoje veikia nuo 2016 metų, LiMA A marketingo specialisto kursai organizuojami jau 11-ą kartą.   

 

LiMA A MARKETINGO SPECIALISTO KURSO TIKSLAS:

Kelti arba palaikyti specialisto marketingo kvalifikaciją, suteikiant sisteminių – teorinių marketingo žinių ir kompetencijų, kaip kurti vertę tiksliniams vartotojams ir didinti naudą organizacijai.

 

LiMA A KURSAI SKIRTI: 

Įvairių sričių darbuotojams, laisvai samdomiems specialistams, stokojantiems sisteminių - teorinių marketingo žinių arba siekiantiems turimas žinias įtvirtinti, remiantis marketingo teorijomis bei praturtinti jas praktinėmis įžvalgomis.

 

Rekomenduojama turėti praktinio darbo patirties marketingo ar su juo susijusiose srityse. 

 

 

KURSŲ TRUKMĖ IR INTENSYVUMAS:  

  • 14 savaičių, 64 akademinių valandų trukmės kvalifikaciniai kursai;
  • Vieną arba du kartus per savaitę, pirmadieniais ir trečiadieniais;
  • 4 akademinės valandos su pertrauka nuo 18.00 iki 21.10 val;
  • Kursų pabaigoje laikomas tarptautinis egzaminas, susidedantis iš 2 modulių.

  

SĖKMINGAI IŠLAIKIUS LiMA A EGZAMINUS:

 

LIMA A kursų dalyviui suteikiamas 4 lygio kvalifikacinis laipsnis, pripažįstamas visoje Europoje, ir 3 diplomai: 

LiMA A sertifikuoto marketingo specialisto diplomas Tarptautiniu mastu pripažįstamas NIMA A (The Netherlands Institute of Marketing) diplomas Tarptautiniu mastu pripažįstamas EMC (European Marketing Confederation) sertifikatas

ATSILIEPIMAI APIE LiMA A KURSUS:

Evaldas Pakštys

UAB „NFQ Technologies“

el. marketingo projektų vadovas

Gabija Ginelevičiūtė

Kardiolitos klinikos, MediCA klinika

marketingo vadybininkė

Robertas Davidovičius

AB „LTG cargo“ 

plėtros projektų vadovas

 

„Tikrai naudingai praleistas laikas. Prisiminti pagrindus, kitu kampu pažvelgti į, atrodo, iki skausmo pažįstamą metodiką ar įrankį ir tuo pačiu surišti pavienius elementus į vieningą visumą. Šie LiMA A kursai - puiki patirtis tiek turinio, tiek organizacine prasme."Giedrė Mačiulienė, COMPAGNIE FRANCAISE D’ASSURANCE POUR LE COMMERCE EXTERIEUR Baltics filialas, marketingo ir komunikacijos vadovė

 
„LiMA A Kursai plačiai apžvelgia skirtingas marketingo sritis, leidžia užtvirtinti praktikoje įgytas žinias ir išsibarsčiusią praktinę patirtį susidėlioti į stalčiukus galvoje. Kursuose pateikiama teorinė marketingo medžiaga padeda giliau suprasti kasdienių, įmonėje atliekamų, marketingo veiksmų pagrindą, formuoja teisingą mąstymo kryptį. - Kristijonas Nalivalka, UAB „Monimoto“ marketingo vadovas
„Jei kas svarstote pasimokyti marketingo ir norite platesnės, profesionaliai parengtos programos, LiMA A sertifikavimo kursą tikrai rekomenduoju. Tik pasiruoškite dideliam teorijos kiekiui. - Domantas Širvinskas, mokymų namų „EduMint“ rinkodaros vadovas

Daugiau atsiliepimų galite rasti čia arba LiMA marketingo sertifikavimo Facebook puslapyje.

 

Pilną LiMA A sertifikuotų marketingo specalistų sąrašą galite matyti čia.

 

LiMA A KURSŲ PROGRAMA:

 

Kursų programa parengta LiMA sertifikavimo mokymų partnerio ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto. 

 

Sėkmingai įsisavinta programa leidžia pasirengti LiMA A egzaminui, liudijančiam marketingo specialisto kompetenciją taktiniams marketingo veiksmams atlikti.

 

Programa suskirstyta į 3 dalis:

1. Marketingo vaidmuo ir funkcijų valdymas organizacijoje, marketingo aplinka

2. Vartotojų elgsena

3. Rinkos segmentavimas

4. Rinkos tyrimai

5. Marketingo kompleksas: produktas

6. Marketingo kompleksas: kaina

7. Marketingo kompleksas: integruota rinkodaros komunikacija

8. Marketingo kompleksas: paskirstymas

9. Verslas verslui marketingas

10. Strateginiai ir taktiniai marketingo lygmenys, SWOT analizė ir konkurentų analizė

11. Marketingo rodiklių valdymas: analizė ir sprendimai


12. Paieškos varikliai, reklama internete, interneto puslapiai ir analitika

13. Socialinių tinklų, naujienlaiškių marketingas

DETALI PROGRAMA

 

TARPTAUTINIS LiMA A EGZAMINAS:

 

LiMA A kursų pabaigoje laikomas tarptautinis egzaminas, sudarytas remiantis Europos marketingo kompetencijų standartu (ang. The European Marketing Confederation Qualification and Certification Framework (EMCQ) ir suteikiantis tarptautinę kvalifikaciją.

 

Egzaminas susideda iš 2 modulių. A1 modulis sudarytas iš uždarų (testo tipo) klausimų. A2 modulis pagrįstas atvirais teoriniais ir praktiniais klausimais, kurie užduodami pagal pateiktus įmonės atvejus.

 

LiMA A marketingo specialisto kursų egzaminavimo tvarka paremta Nyderlandų egzaminavimo tvarka, kurią nustato NIMA (The Netherlands Institute of Marketing).

 

Egzaminai vyksta lietuvių kalba.

 

Detalūs egzaminų reikalavimai:

LiMA A1 modulio egzaminų reikalavimai Atsisiųskite >>>
LiMA A2 modulio egzaminų reikalavimai Atsisiųskite >>>

Plačiau apie LiMA A egzaminus ir egzaminavimo tvarką skaitykite čia

 

BANDOMASIS EGZAMINAS:

LiMA A1 egzamino pavyzdiniai klausimai

LiMA A1

Interaktyvus LiMA A1 egzaminas. A1 modulis sudarytas iš uždarų (testo tipo) klausimų. Testas »»» 

LiMA A2 egzamino pavyzdiniai klausimai

LiMA A2

A2 modulis sudarytas iš trijų mini atvejo analizių, pagal kurias formuluojami atviro pobūdžio klausimai. Kandidato prašoma įrodyti teorines žinias, remiantis konkrečiu pavyzdžiu, apskaičiuoti įvairius rodiklius, pateikti išvadas ar sprendimus. 

Atsisiųskite

Ar į daug klausimų nežinojote teisingų atsakymų? 

Tuomet galbūt Jūsų marketingo žinios neatitinka LiMA A sertifikuoto marketingo specialisto lygio. Jei planuojate savo karjerą marketingo srityje, jums būtų naudingos visapusiškos, įvairias temas ir marketingo funkcines sritis apimančios žinios, kurias mokymų metu perteiktų patyrę dėstytojai. Mokymų metu pasiruošite egzaminui, o sėkmingai jį išlaikę - turėsite tarptautinį marketingo specialisto diplomą. 

 

 KURSŲ LEKTORIAI:

 

LiMA A kursų programą dėsto kompetentingi ISM dėstytojai ir marketingo profesionalai, kurie kursų metu dalinasi ne tik teorinėmis žiniomis, bet ir profesine praktika.

  BENAS ADOMAVIČIUS
ISM Executive School Strateginio valdymo modulio vadovas, konsultantas. „Creditinfo Lietuva“ valdybos narys ir keleto įmonių akcininkas, MITA verslo planų ir investicinių projektų vertinimo ekspertas, asocijuotas „EKT Grupė“ konsultantas, sertifikuotas verslo procesų valdymo ir veiklos vertinimo ekspertas, Strateginio valdymo asociacijos (SMS) narys. Be aktyvios profesinės veiklos, veda mokymus ir seminarus Vokietijoje, Estijoje, Švedijoje ir Baltarusijoje.

KRISTINA MAIKŠTĖNIENĖ

ISM Executive School Rinkodaros strategijos ir valdymo modulio vadovė (nuo 2000 m.), ekspertė - konsultantė. Keletą metų dirbo kompanijos "Procter&Gamble" padaliniuose Rygoje ir Varšuvoje (rinkodara Baltijos šalių ir Baltarusijos rinkose). JAV rinkodaros asociacijos (AMA), Strateginio valdymo asociacijos (SMS), Kainodaros profesionalų asociacijos (PPS) narė, žurnalo "Baltic Journal of Management" redakcinės kolegijos narė, Kellogg vadybos mokyklos MBA studijų priėmimo komisijos narė Rytų Europai.

Dr. LINETA RAMONIENĖ

Vadybos mokslų daktarė (ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas) ir magistrė (Eastern University, JAV). Ji stažavosi IESE Business School (Ispanija), University of Chicago Booth School (JAV), University of South Florida (JAV), University of Leuven (Belgija), University of Twente (Nyderlandai) ir kitose pasaulio verslo mokyklose, skaitė paskaitas ir konferencijų pranešimus devyniose pasaulio šalyse. Lineta yra JAV marketingo asociacijos (AMA) narė, keleto įmonių bendraturtė ir valdybos narė. Lineta Ramonienė jau 15 metų veda mokymus ir konsultuoja įvairių šalių organizacijas marketingo ir verslo strategijos klausimais.

EVELINA TRAPP

Sertifikuota AdWords bei Google Analytics specialistė, vedusi mokymus Digital Academy bei kitur ir dirbanti reklamos agentūroje bei marketingo klausimais konsultuojanti įvairius verslus. Evelina turi virš 5 metų patirtį darbe su skaitmenine reklama įvairiose platformose (Adwords, Facebook, Adform, Twitter, Yandex ir kt.) bei internetinio marketingo strategijų kūrimu, reklamos internete auditu bei efektyvumo įvertinimais.

KAINA IR INFORMACIJA APIE ARTIMIAUSIUS KURSUS:

Kursai skirti Įvairių sričių specialistams, stokojantiems sisteminių / teorinių marketingo žinių
Trukmė

14 savaičių

Intensyvumas

Vieną arba du kartus (pirmadieniais/trečiadieniais) per savaitę nuo 18.00 iki 21.15 val. (dvi pusantros valandos paskaitos su pertrauka)

Organizatorius

Lietuvos marketingo asociacija ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas

Data

2021 m. spalis - 2022 m. sausis

Vieta

Nuotoliniu būdu per Microsoft Teams platformą (atsižvelgiant į situaciją - ir/arba ISM Vadybos ir ekonomikos universitete Vilniuje)

Investicija

Išankstinė kaina LiMA nariams iki rugpjūčio 15 d.: 1879 Eur 1979 Eur

Išankstinė kaina svečiams iki rugpjūčio 15 d.: 1999 Eur 2100 Eur Eur (Nesate narys? Kviečiame juo tapti)

 

Galima mokėti dalimis: avansas - 500 Eur mokamas per mėnesį nuo registracijos, likusi suma gali būti mokama dalimis pagal susitarimą. Neapmokėjus avanso per nurodytą laikotarpį, kaina keliama automatiškai.

 

PVM netaikomas

Registracija

REGISTRUOTIS

Turite klausimų apie LiMA sertifikavimą?

Susisiekime! 

 

Kontaktai pasiteiravimui:

LiMA sertifikavimo vadovė

Veronika Davidovičienė

+370 635 11789

sertifikavimas@lima.lt