Apie LiMA

 

 

ŽMONĖS. ŽINIOS. PATIRTYS.

 

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) – tai ne pelno siekianti organizacija, vienijanti marketingo ir komunikacijos specialistus, vadovus ir profesionalus.

 

LiMA įkurta 2004 metais, šiuo metu vienija daugiau nei 1300 marketingo srityje dirbančių žmonių. Asociacijos skyriai veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose.

Asociacija vienija fizinius, o nuo 2008 m. – ir juridinius asmenis. Šiuo metu LiMA priklauso 1300 įvairiausių sričių marketingo specialistų. LiMA veikloje dalyvauja profesionalai iš skirtingų verslo sričių. Dažnose marketingo specialistų diskusijose iš diametraliai priešingų sričių atskleidžiamos naujos galimybės, pažvelgiama iš skirtingų pozicijų bei gaunama būtent ta nuomonių įvairovė, kurios neįmanoma gauti priklausant šakinei asociacijai ar diskutuojant tik įmonės viduje.

LiMA egzistuoja jau 18 metų. 2004 metais įkurta Marketingo specialistų asociacija (MSA) 2008 metais, vadovaujantis užsienio kolegų patirtimi, pervadinta Lietuvos marketingo asociacija (LiMA).

 

LiMA misija - stiprinti marketingą Lietuvoje. 

 

Asociacijos tikslai:

 

● Stiprinti marketingo vertės suvokimą versle;
● Kelti marketingo profesinės kompetencijos lygį;
● Atstovauti marketingo bendruomenės interesus;
● Vienyti marketingo bendruomenę;
● Plėsti tarptautinį bendradarbiavimą; 
● Stiprinti LiMA.
 

Nesate LiMA narys? 

Kviečiame Lietuvos marketingo profesionalus iš skirtingų verslo sričių prisijungti prie daugiau kaip 1300 narių turinčios marketingo bendruomenės!

 

Plačiau apie LiMA narystės naudas, privalumus, sąlygas ir paraišką rasite čia