„Visi jie geri darbdaviai“, arba ko iš tikrųjų reikia sėkmingai darbdavio įvaizdžio kampanijai?
Data: 2024 m. birželio 27 d.
Jei norime klientui parduoti prekę ar paslaugą, tereikia glaustai papasakoti, kuo ji geresnė už kitus atitikmenis rinkoje. Tuo metu darbdaviams norint save pristatyti potencialiems kandidatams, gali prireikti tarsi storos knygos, kurioje reikia ne tik pateikti išskirtines organizacijos savybes, bet ir atrasti, kas iš jų atitinka individualius darbuotojų poreikius.
Žmonės darbdavius renkasi pagal gausybę kriterijų: darbo principus, naudojamas technologijas, organizacinę kultūrą, vadovą ir komandą, atlyginimą bei papildomas naudas ir dar daugiau. Galime atrasti itin daug skelbiamų aspektų, o konkurencija norint atkreipti potencialių darbuotojų dėmesį – milžiniška. Tačiau pasiteisinę veiksmai gali pelnyti tiek būsimų darbuotojų palankumą, tiek ir pripažinimą tarp komunikacijos profesionalų.
Prieš neriant giliau į darbdavio įvaizdžio kampanijų subtilybes norisi atkreipti dėmesį į tai, kad darbdavio įvaizdis turi būti vientisas ir pilnavertis. Jis turi atspindėti įmonę ir jos vertybes, paremtas autentiška vidine kultūra, turiniu ir išskiriantis organizaciją iš kitų. Žinoma, norint pasiekti savo tikslinę auditoriją svarbu nepamiršti, kad skirtingi žmonės pasiekiami skirtingomis komunikacijos priemonėmis ar būdais. Todėl geriausiai veikia integruota veiksmų visuma, taip padengiant kuo platesnį komunikacijos kanalų segmentą.
Plačiau skaitykite čia.