Naujienos

 

Telekomunikacijų Kalėdos: „The Roop“ diskotekos ritmu ir duoklė mamoms

Data: 2022 m. lapkričio 19 d.

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ kalėdinė kampanija suskambo miuziklo garsais pagal grupės „The Roop“ dainą „Discoteque“. Tuo metu „Bitė Lietuva“ šį kartą savo kampanijoje paliečia aktualų socialinį aspektą ir atkreipia dėmesį į tai, kad šeimoje daugiausiai pastangų pasiruošimui Kalėdoms įdeda vienas žmogus – mama.

 

„Tele2“ bendrovės „La Familia“ šeimos nariai muzikiniame klipe atlieka specialiai perkurtą, tačiau visiems gerai atpažįstamą grupės „The Roop“ dainą „Discoteque“. Su šiuo hitu grupė 2021 m. atstovavo Lietuvai „Eurovizijos“ dainų konkurse ir susilaukė ne tik Lietuvos, bet ir užsienio klausytojų simpatijų.

„Praėjusių metų reklaminis klipas pasakojo apie tai, kad būdamas vienas geriausiai įvertini, kiek daug reiškia šeima, artimieji ir draugai, o šiemet kampanija skirta bendrystei ir buvimui drauge. „Discoteque“ miuziklas siunčia svarbią žinutę, kad ir kalėdinio įkarščio epicentre svarbu nepamiršti atsipalaiduoti bei mėgautis šventine nuotaika“, – kalba Viktorija Skujienė, „Tele2“ prekės ženklo vadovė.

 

Šventinės „Tele2“ reklamos idėjos autoriai – „Ogilvy Vilnius“, gamyba rūpinosi „Idee fixe“ ir garso įrašų studija „Papa goose“.

 

Lengvų Kalėdų mamoms

 

Tuo metu „Bitė Lietuva“ šį kartą paliečia aktualų socialinį aspektą ir atkreipia dėmesį į tai, kad šeimoje daugiausia pastangų pasiruošimui Kalėdoms įdeda vienas žmogus – mama.

 

77% mamų sako, kad jos labiausiai rūpinasi pasiruošimu žiemos šventėms, o 65% iš jų norėtų sulaukti daugiau šeimos narių pagalbos, rodo „KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto“ atlikta reprezentatyvi apklausa.

 

Apie tai ir sukasi „Bitė Lietuvos“ kalėdinio vaizdo klipo siužetas – mama paskubomis ir pavargusi ruošia maistą, perka dovanas, puošia eglutę. Galiausiai įvykstą lūžis – nukrenta kalėdinė eglė – ir mama neatlaikius įtampos išeina, užtrenkdama namų duris. Šis žingsnis priverčia šeimą susimąstyti, kad mamai sunku viskuo pasirūpinti vienai. Tuomet vaikai kartu su tėčiu perima darbus, kad mamai būtų lengviausios Kalėdos. 

 

Kampanijos idėja „Pažadėti mamoms lengvas Kalėdas“ paremta pagrindiniu „Bitė Lietuvos“ pozicionavimu – lengvinti kasdienį gyvenimą, teigia bendrovė. 

 

„Bitės Lietuvos“ kalėdinio klipo idėją sugalvojo kūrybinė agentūra „Sons & Daughters“. Įgyvendino – Latvijos režisierius Janis Nords, operatorius Rokas Šydeikis ir video gamybos įmonė „Zest Production House“.

 

Pamatyti reklaminius klipus ir skaityti daugiau galite čia!