Naujienos

 

Steigiama reklamos savitvarkos institucija – Lietuvos reklamos standartų biuras

Data: 2024 m. gegužės 10 d.

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) ėmėsi iniciatyvos įsteigti nepriklausomą reklamos savireguliacijos instituciją – Lietuvos reklamos standartų biurą (LRSB). Gegužės 13 d. vyks biuro atidarymas ir ekspertų diskusija „Reklamos rinka šiandien: iššūkiai ir sprendimai“. LiMA kviečia suinteresuotas šalis susipažinti su Lietuvos reklamos rinkos situacija, svarbiausiais iššūkiais ir kartu ieškoti sprendimų bei dalyvauti LRSB atidarymo renginyje, rašoma pranešime žiniasklaidai.

 

Gavusi didžiulį reklamos rinkos bei kitų suinteresuotų šalių palaikymą, LiMA biurą steigia siekdama atstovauti tarptautines reklamos standartų praktikas, atliepti LR įstatymuose numatytos reklamos savitvarkos institucijos poreikį Lietuvoje.

 

Poreikis steigti reklamos savitvarkos instituciją įtvirtinas LR reklamos įstatyme

 

Už prekių ir paslaugų reklamos politikos formavimą atsakinga ekonomikos ir inovacijų ministerija jau anksčiau atkreipė dėmesį, kad Lietuvos Respublikos reklamos įstatymas numato galimybę reklaminės veiklos subjektams steigti savanoriškos priežiūros instituciją – reklamos savitvarkos instituciją.

 

Pagal įstatymo 20 straipsnio nuostatas, reklamos savitvarkos institucija turi teisę tvirtinti elgesio (etikos) kodeksus ir prižiūrėti, kaip reklaminės veiklos subjektai, prisiėmę kodekse nustatytus įsipareigojimus, jų laikosi.

 

LiMA atliepia Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos kvietimą

 

Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija, suprasdami reklamos verslo savitvarkos (savireguliacijos) efektyvios veiklos svarbą, praėjusių metų vasarį kvietė visus suinteresuotus asmenis į bendrą diskusiją, kurioje aptarė galimą reklamos savireguliacijos institucijos steigimą, identifikavo susijusius probleminius aspektus ir kartu ieškojo jų sprendimų.

 

Po jo diskusijas su suinteresuotomis šalimis dėl institucijos kūrimo tęsė LiMA ir, gavusi didžiulį palaikymą, ėmėsi iniciatyvos kurti nepriklausomą Lietuvos reklamos standartų biurą.

 

Siekdama užtikrinti institucijos tarptautiškumą ir geriausios praktikos dalybas, LiMA įstojo į Europos reklamos standartų aljasą (EASA).

 

Lietuvos reklamos standartų biuro atidarymas – gegužės 13 dieną

 

Oficialus LRSB atidarymas bei pristatymas vyks gegužės 13 dieną, 16:00, finansinių technologijų centre „Rockit“ Vilniuje. Dalyvių jame lauks reklamos savitvarkos institucijų veikimo praktikos bei vaidmens Europoje pranešimas (anglų kalba) su svečiu iš Belgijos – EASA direktoriumi Lucas Boudet.

 

Inga Grinevičė, VVTAT Nesąžiningos komercinės veiklos ir reklamos skyriaus vedėja, renginyje taip pat pristatys reklamos rinkos situaciją ir dažniausiai daromas klaidas, o LRBS veiklą pristatys jo prezidiumo narė, „artXchange Global“ vadovė Ornela Ramašauskaitė.

 

Renginį organizuoja Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), sukaupusi daugiau nei devyniolikos metų veiklos patirtį, vienijanti daugiau nei 1400 narių bendruomenę ir siekianti stiprinti marketingo profesiją šalyje.

 

Plačiau skaitykite čia