Naujienos

 

Skelbia į „PR Impact Awards 2024“ finalą patekusių projektų sąrašą: varžosi daugiau nei 50 unikalių projektų

Data: 2024 m. birželio 4 d.

Geriausių komunikacijos projektų konkursas „PR Impact Awards 2024“ ir vėl skaičiavo rekordus. Šiemet organizatoriai sulaukė net 188 paraiškų, o į finalą pateko daugiau kaip 50 unikalių projektų. Jau birželio 7 d. visi tarptautinės komisijos atrinkti projektai bus pristatyti baigiamajame renginyje, kurį galima stebėti ir nuotoliniu būdu. Įsigyti tiesioginės transliacijos bilietą galite čia.

 

Šių metų konferencijos tema – „Krizės ištinka penktadieniais: komunikacijos vaidmuo neapibrėžtumo pasaulyje“. Šia bei kitomis aktualiomis temomis kalbės mūsų šalies profesionalai ir svečiai iš užsienio, rašoma pranešime žiniasklaidai. Detalią renginio programą rasti galite čia.

 

Projektų paraiškos – parengtos vis geriau

 

„PR Impact Awards“ organizacinio komiteto vadovas, Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) Tarybos pirmininkas Donatas Kuras atkreipia dėmesį, kad komisiją sudaro 11 Lietuvos bei 11 užsienio ekspertų ir kiekvieną projektą vertino bent keturi komisijos nariai. „Šiemet konkurencija, ypač kai kuriose kategorijose, itin didelė, bet konkursas yra konkursas – į finalą patenka ribotas skaičius projektų. Beje, po pertraukos finalininkų sąraše matome ir kelis projektus iš Latvijos“, – pažymi D. Kuras.

 

Jis primena, kad į finalą patekę projektai bus pristatyti jau šį penktadienį vyksiančios konferencijos popietinėje dalyje. „Tikiu, kad galimybė per pusdienį susipažinti su daugiau kaip 50 stiprių komunikacijos projektų – neabejotinai unikali proga pasisemti idėjų bei minčių tobulėjimui. Tikime, kad išpardavus bilietus priimtas sprendimas transliuoti konferenciją ir sudaryti galimybę ją stebėti nuotoliu, sustiprins gerųjų komunikacijos praktikų sklaidą, ypač regionuose“, – sako „PR Impact Awards“ organizacinio komiteto vadovas.

 

„Šiemet pavyko aptikti daugiau paraiškų, kuriose akcentuojami ne komunikacijos efektyvumą rodantys socialinės žiniasklaidos rodikliai, o realiai komunikacijos veiklomis sukurta vertė organizacijai ar visuomenei. Šis klausimas kelia iššūkių ne tik mūsų šalies, bet ir viso pasaulio komunikacijos laukui, todėl džiugu šioje srityje stebėti pozityvias tendencijas“, – aptaria L. Jakučionienė.

 

Objektyviau išmatuoti bei įvertinti įgyvendintų komunikacijos kampanijų sklaidą žiniasklaidoje jau ne pirmus metus padėjo konkurso partneris – žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“.

 

Konferenciją ir geriausių komunikacijos projektų apdovanojimus „PR Impact Awards“ jau 11-tą kartą organizuoja Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA) kartu su Komunikacijos industrijos asociacija (KIA). Renginio partneriai – žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“, rinkodaros ir komunikacijos naujienų portalas „M360“ ir sociologinių tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“. Daugiau informacijos www.primpactawards.com

 

Plačiau skaitykite čia