Skaitmeninės rinkodaros naujienos: mažiems verslams atleisti lengviau, DI tęsia nerimo sėją
Data: 2024 m. liepos 2 d.
Skaitmeninės rinkodaros pasaulyje naujienų niekada netrūksta. Šįkart – apie tai, kaip iki neigiamo atsiliepimo – pakanka vienos neigiamos patirties; marketingo biudžetai ir toliau traukiasi, o dirbtinis intelektas nors ir kelia nerimo, klientų lojalumą nestoja auginęs.
Jaunimas neigiamų atsiliepimų rašyti netingi
Z karta į produktų vertinimus ir apžvalgas žiūri rimtai. Šių metų kovo mėnesį atlikta 18-26 m. jaunuolių Jungtinėse Amerikos Valstijose ir Jungtinėje Karalystėje apklausa, kurioje dalyvavo 1761 respondentas, atskleidė, kad beveik pusė apklaustų britų (46 proc.) nepirks produkto, jei jo apžvalgoje bus rašoma, kad tai prastos kokybės daiktas. Negana to, būtent šios amžiaus grupės žmonės yra labiau linkę patys rašyti neigiamus įvertinimus, jei jų apsipirkimo patirtis buvo bloga.
Plačiau skaitykite čia.