LiMA palaiko marketingo bendruomenę krizės metu ir kviečia kartu ieškoti sprendimų
Data: 2020 m. balandžio 6 d.
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), vienijanti daugiau nei 1200 narių, yra kaip niekada stipri, todėl siekia dar labiau prisidėti prie krizės metu kylančių iššūkių motyvacija, parama ir aktualių žinių dalijimuisi.
LiMA inicijuoja tyrimą dėl COVID-19 poveikio marketingui Lietuvoje ir kviečia marketingo bendruomenę aktyviai pildyti. Tyrimo rezultatai bus svarbūs vertinant marketingo srities situaciją krizės metu ir poreikius sprendimų paieškai.
LiMA prisideda prie įvairių iniciatyvų, skatinančių ieškoti sprendimų, tokių kaip „Hack the Crisis“, „Challenge the Challenge” ir kt. Taip pat dalyvauja projektuose, komisijose ir darbo grupėse.
Asociacija palaiko įvairias paramos iniciatyvas, tarp jų „Laikykitės Medikai” ir kt., kviečia benduomenę dalintis idėjomis ir prisidėti.
Šios krizės metu verslui ir marketingui kaip niekada svarbu greitai ir apgalvotai reaguoti į susiklosčiusią situaciją ir ieškoti efektyviausių sprendimų. LiMA, siekdama padėti, kuria aktualų turinį įvairiomis formomis, rengia renginius ir kviečia juo naudotis nemokamai. Panaudojant online galimybes, marketingo turinys tampa dar prieinamesnis platesnei auditorijai.
LiMA išbando naujus sprendimus ir galimybes dar glaudesniems bendruomenės ryšiams palaikyti, siekia, kad marketingo bendruomenė taptų ramsčiu ir suteiktų motyvacijos įveikti iššūkius bei kviečia jungtis ir sprendimų ieškoti kartu.
Jei jums reikia pagalbos, ar patys galite padėti, kviečiame kreiptis į LiMA.
LiMA administracijos kontaktai: http://lima.lt/lt/apie-lima/kontaktai.html