LiMA komunikacija rūpinsis „co:agency“
Data: 2020 m. vasario 3 d.
Marketingo ir komunikacijos specialistus vienijančios Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) komunikacija nuo šiol rūpinsis metų pradžioje prekės ženklą atsinaujinusi agentūra „co:agency“ (iki tol – „Gravitas Partners“). Ji teiks asociacijai korporatyvinės ir ekspertinės komunikacijos paslaugas, padės viešinti renginius, konsultuos išorinės ir vidinės komunikacijos klausimais, „co:agency“ taip pat tampa LiMA nare, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Nuo pat veiklos pradžios mūsų asociacijos misija buvo ne tik Lietuvos marketingo bendruomenės vienijimas, bet ir marketingo kuriamos vertės suvokimo šalyje didinimas. Komunikacijai, vienam pagrindinių mūsų bendruomenės įrankių šiam tikslui siekti, visada skyrėme labai daug dėmesio. Žinoma, to siekti visada buvo daug lengviau kartu su motyvuotais ir profesionaliais partneriais šalia. Džiaugiamės nauja partneryste su „co:agency“ ir tikime, kad šios komandos profesionalumas, patirtis ir motyvacija padės toliau tęsti ir stiprinti šią gražią „LiMA misiją“, – sako LiMA valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis.
Pasak „co:agency“ partnerės Rūtos Diržanauskaitės, šis bendradarbiavimas atspindi ir pačios agentūros pokyčius: „Pastaruosius keletą metų plėtėme savo kompetencijų spektrą, integruodami vis daugiau rinkodaros, kūrybos, skaitmeninės komunikacijos sprendimų, kad teikiamos paslaugos atitiktų naują komunikacijos realybę. Todėl bendradarbiavimas su LiMA, kuri daug dėmesio skiria marketingo ir komunikacijos kompetencijų Lietuvoje stiprinimui, šios srities specialistų ugdymui, mums bus ne tik įdomus, bet ir prasmingas iššūkis“, – sako R. Diržanauskaitė.
LiMA vienija daugiau nei 1200 marketingo ir su juo susijusių sričių specialistų bei vadovų, o asociacijos skyriai veikia keturiuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Asociacija yra Europos marketingo konfederacijos (EMC) narė, atstovauja marketingo srities interesams Lietuvos vyriausybinėse institucijose bei švietimo sektoriuje ir bendradarbiauja su kitomis organizacijomis. Kartu su ISM Vadybos ir ekonomikos universitetu pagal Nyderlandų modelį vykdo tarptautinį marketingo specialistų sertifikavimą. LiMA kasmet organizuoja geriausio marketingo vadovo rinkimus „Metų CMO”, 4 marketingo tendencijų konferencijas „LiMA DAY” ir daugiau nei 60 kitų marketingo seminarų bei mokymų.
Komunikacijos agentūros „co:agency“ klientų sąraše – „Lidl“, „Coca-Cola“, HP, „Luminor investicijų valdymas“, „Pigu.lt“, „Newsec“, Vilniaus miesto savivaldybė, „Unilever“, „GetJet“, „PlayStation“, Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje, „Betsafe“, „Fitbit“, Wix.com ir kt. Agentūroje šiuo metu dirba 23 specialistai. Įmonei taip pat priklauso 70 proc. skaitmeninės rinkodaros agentūros „Relevant“ akcijų.
2018 m. „co:agency“ apyvarta siekė 2,17 mln. Eurų, o tiesioginės pajamos – 669 tūkst. eurų. Preliminariais duomenimis, 2019 m. bendrovės apyvarta perkopė 2,5 mln. eurų.