Naujienos

 

Darbdavio komunikacijos kampanijų viražai – ir ant kavos puodelio

Data: 2022 m. spalio 1 d.

Talentų pritraukimas – karšta tema įvairiuose verslo sektoriuose, o iššūkiai diktuoja ir naujus kūrybos sprendimus. Štai vaizdo žaidimų studija Lietuvoje „Nordcurrent“ drauge su kavinių tinklu „Vero Cafe“ pradeda naują darbdavio komunikacijos kampaniją, o kvietimas kurti pasaulinius žaidimus – ant karšto gėrimo puodelio.

 

„Retas į savo CV įrašo, kad mėgsta žaisti vaizdo žaidimus ar svajoja žaidimą sukurti pats. Tačiau būtent tokių žmonių reikia „Nordcurrent“. Todėl kampanijai įgyvendinti pasirinkome miestų erdves. Tikimės pasiekti žmones ir tinkamu momentu įžiebti kibirkštį – keisti kasdienybę bei siekti daryti tai, ką trokšti. Troleibuso laukimas stotelėje, pasivaikščiojimas, o nuo šiol ir jaukus pokalbis „Vero Cafe” prie puodelio kavos – tam puiki aplinka. Belieka nuskaityti QR kodą ant kampanijai paruoštų puodelių ir svajonė jau ranka pasiekiama“, – vilioja Simonas Stūrys, „Nordcurrent“ rinkodaros vadovas. 

 

Pasak jo, naujas komunikacijos kanalas leidžia pasiekti kelis dalykus vienu metu. Kuriamas emocinis ryšys su bendruomene, skatinamas sprendimo keisti karjeros kelią priėmimas ir išbandomas visiškai naujas kanalas auditorijoms pasiekti.

„Šis bendradarbiavimas su žaidimų studija – ryškus, žaismingas ir dar niekur nematytas. „Nordcurrent“ puodelius mūsų kavinių lankytojai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Druskininkuose gaus kiekvieną kartą užsisakę karštą gėrimą išsinešti. Tikiu, jog ši kampanija sukurs daug naujų pokalbių, virstančių kandidatų sėkmės istorijomis žaidimų industrijoje“, – išplatintame pranešime teigia Laima Vėželienė, kavinių tinklo „Vero Cafe“ įkūrėja ir direktorė.

 

Daugiau apie kampaniją skaitykite čia.