Naujienos

 

Lietuvių startuoliai į nuomonės formuotojų rinkodarą investuoja milijonus eurų: koks sėkmės receptas ir ko įmonės turėtų vengti?

Data: 2025 m. vasario 11 d.

Marius Semoška

Marius Semoška

Lietuvos ir užsienio įmonės jau seniai atrado nuomonės formuotojų rinkodaros teikiamus privalumus ir negaili milijoninių investicijų influencerių kuriamam turiniui. Visgi neretai, šį rinkodaros kanalą išbandžiusios įmonės, nesulaukusios greitų rezultatų nusivilia. Pasak rinkodaros ekspertų, darbas su nuomonės formuotojais reikalauja ne tik detalaus planavimo, bet ir pačių turinio kūrėjų priežiūros, rašoma pranešime žiniasklaidai.

 

Auditorijos, kurias būtų sunku pasiekti tradiciniais reklamos kanalais

 

Informacijos monitoringo paslaugas teikiančios bendrovės „Repsense“ tyrime, automobilių duomenų įmonė „carVertical“ buvo įvardinta tarp labiausiai nuomonės formuotojų rinkodarą išnaudojančių Lietuvos startuolių, atsidūrusi šalia Lietuvos vienaragių „Tesonet“ ir „Vinted“. Skaičiuojama, kad iki lapkričio mėnesio, kai buvo vykdomas tyrimas, lietuvių startuoliai pasitelkdami nuomonės formuotojus bendrai pasiekė 440 mln. auditoriją – 15,5 proc. šios auditorijos siejama būtent su „carVertical“ vardu.

Skaitykite daugiau čia.