Ką verta išbandyti e-komercijos marketinge 2024 metais?
Data: 2024 m. kovo 1 d.
Kintanti e-komercijos aplinka ir vartotojų įpročiai bei lūkesčiai, skatina išbandyti naujus metodus ir priemones bei dar efektyviau vykdyti e-komercijos marketingą. Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau trečius metus organizuoja konferenciją „E-commerce Marketing Update’24“ internetu, skirtą pasidalinti praktiniais patarimais ir naujovėmis, kurios laukia 2024 m.
„Džiaugiuosi, kad Lietuvoje e-komercija vis labiau stiprėja bei daugėja verslų, kurie peržengę Lietuvos geografines sienas stipriai konkuruoja dėl vartotojų dėmesio pasauliniu lygmeniu. Norint efektyvesnių rezultatų reikia patogios ir šiuolaikiškos el. parduotuvės sistemos, drąsių marketingo sprendimų ir glaudaus bendradarbiavimo. Džiaugiamės galėdami prisidėti prie el. verslo vystymo Lietuvoje ir bendradarbiauti su LiMA dar plačiau skleidžiant žinią,“ – renginyje kviečia dalyvauti generalinio rėmėjo „Evispa” vadovas ir projekto „verskis.lt“ įkūrėjas Vitalijus Dubietis.
„Šiais metais savo patirtimi ir įžvalgomis apie skaitmeninį marketingą, socialinių tinklų naujienas bei laukiančias tendencijas kalbės 18 profesionalų iš Lietuvos ir užsienio. Tikimės, kad renginys leis marketingistams lengviau priimti sprendimus dinamiškoje skaitmeninio marketingo aplinkoje“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.
Renginių seriją atidarys „BPN Intense“ klientų vystymo vadovas Marius Marčenkovas, pristatydamas pagrindinę 2024-ųjų metų e-komercijos tendenciją, kuri padės šiemet pritraukti naujus klientus. Kaip keitėsi e-pirkėjų įpročiai 2023 metais atskleis viešnia iš Prancūzijos „Geopost“/„DPD“ rinkos tyrimų direktorė Carmen Cureu. Kaip Lietuvos populiariausios el. parduotuvės išnaudojo naujienlaiškių kanalą 2023 m. pristatys „NFQ“ email komandos vadovas, LiMA valdybos narys ir Sertifikuotas marketingo profesionalas (SMP) Matas Pocius.
Plačiau skaitykite čia.