Išsidalino „Password“ apdovanojimus: efektyviausia – „Gaidelio“ krekerių kampanija
Data: 2024 m. gegužės 8 d.
Gegužės 7 d. įvyko „Verslo žinių“ organizuojami apdovanojimai „Password“, kuriuose įvertinti pastarųjų metų rinkodaros laimėjimai. Efektyviausia šiemet paskelbta „Vilniaus pergalės“ produkto „Gaidelis“ krekerių kampanija.
Su kampanija „Gaidelio krekeriai“ traukia paragauti dirbo agentūros „Sons&Daughters“, „Zest“, „Open Agency“, „Trenkturas“.
Kaip sakė „Sons&Daughters“ vadovė Dovilė Dovidavičiūtė, „Gaidelio“ krekerių įvedimą į rinką lydėjo drąsa: „Vilniaus pergalės“ drąsa žengti į naują, labai konkurencingą sūrių užkandžių kategoriją, ir drąsi komunikacijos kampanija.“Kampanijos metu vaizdo klipas televizijoje, soc. tinkluose ir internete traukė paragauti – o likusi kampanijos dalis suteikė daugybę progų tai padaryti. Mūsų sukurtas herojus Gaidelis krekerius dalijo dideliuose studentų festivaliuose, mažų būrelių protmūšiuose, kartu su kitais žingsniavo „Trenkturo“ žygiuose ir taip tapo dar artimesnis „Gaidelio“ prekės ženklo gerbėjams.“Gaidelio“ vaizdo klipas rudenį laimėjo auksą kūrybiškumo apdovanojimuose „ADC*LT’23“, o dabar šį įvertinimą papildė pelnytas efektyvumo apdovanojimas. Didžiuojamės, kad padėjome klientui užimti 10 proc. rinkos dalį vos per 10 mėnesių“, – sakė ji.
Efektyviausia didelio biudžeto kampanija paskelbta „Telia“ kampanija „Būkime vieni kitų Kalėdos“, su kuria dirbo agentūros „Clinic 212“, „Media House“, „INK agency“, „Partizanas“, „Caption“, „SomeFilms“, „Digital Sense“.
Efektyviausia mažo biudžeto kampanija – Lietuvos nacionaliniam dramos teatrui kurta kampanija „Neik į teatrą“, kurios autoriai – agentūra „Truth.“
„Išskirtinei komunikacijai reikia ne tik drąsios idėjos, bet ir drąsaus kliento. Toks puikus duetas ir buvo reklamos agentūra TRUTH su LNDT“, – sakė TRUTH strategas Tomas Bartninkas.
Neik į teatrą, nes reikės mąstyti, kovoti, reaguoti. Neik į teatrą, nes jame skaudžiai susitinka privilegija ir skurdas, esantys galios pozicijoje ir tie, už kuriuos nuspręsta, kur jų vieta. Galiausiai, neik į teatrą, jei bijai mirties: tikros mirties ir tos, kuri primena mirtingumą: planetos nykimo, nutrūkusio ryšio, pakitusios sąmonės būsenos, atvirumo, kūnų maišto, kovos už identitetą, kartų konflikto. Neik į teatrą, jei bijai gyventi“, – apie 84 sezoną jo pradžioje rašė LNDT meno vadovai.
Efektyviausia paslaugų/produktų įvedimo į rinką didelio biudžeto kampanija – minėta „Gaidelio“ kampanija, o mažo biudžeto kategorijoje – „Paskolinė“ produkto sukūrimo ir pristatymo kampanija, kurią agentūra „Not Perfect Vilnius“ kūrė „Pakruojo dvaro spirito varyklai“. Spirito varykla, turėdama ribotas galimybes greitai ir efektyviai pateikti rinkai naujus produktus, pasinaudojo Eligijaus Masiulio kyšininkavimo byla ir pristatė prekės ženklą „Paskolinė“. Nors alkoholio reklama Lietuvos Respublikoje yra draudžiama ir naujų produktų pristatymas rinkai yra labai sudėtingas, o mažiesiems gamintojams beveik neįmanomas, visa pirminė šio prekės ženklo partija buvo išparduota per vieną dieną. Pasak „Not Perfect Vilnius“ vadovo Pauliaus Senūtos, Pakruojo dvaro spirito varykla reagavo žaibiškai į naujienas ir Eligijaus Masiulio korupcijos skandalo kulminacijai paminėti išleido proginę trauktinę „Paskolinė“. Puikius rezultatus lėmė greitas reagavimas į situaciją bei Lietuvos piliečių neabėjingumas teisingumui.
Efektyviausia prekės ženklo atnaujinimo kampanija – „Tele2“ ir jos „Teleduetas“, su kuria dirbo agentūros „New!“, „Carat“, „iProspect“, „SuperYou“, „Critical“, „Publicum“.“Interneto rinkai pasiūlėme poreikius optimaliai atitinkantį produktą ir įpakavome jį į ryškų įvaizdį, kurį kūrė mūsų dainuojantis „Teleduetas“. Pozityvios emocijos, dėmesį pritraukiantis įvaizdis, dainos ir muzika, kurią norisi niūniuoti, atsakymai į visus klausimus dainų žodžiais – puikus populiariosios kultūros kokteilis. Taikėme ir į plačiąją auditoriją, ir į vartotojų poreikius“, – tikina Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
Mažo biudžeto šioje kategorijoje nugalėtojas – prekės ženklui „Salė“ kurta kampanija „Ateik sportuoti į salę!“, su kuria dirbo „Not Perfect Vilnius“, „Metrix agency“. Kampanijos tikslas buvo pasiekti potencialius privataus sporto klubo „Salė“ klientus konkrečiame laiko ir vietos kontekste ir taip padidinti pardavimus.
Efektyviausia viešojo sektoriaus komunikacijos kampanija – Kauno technologijos universiteto priėmimo į studijas kampanija, su kuria dirbo „Clinic212“, „Baltas media“, „Inspired UM“, OMG.
Auditorijos simpatijų prizas atiteko vaistinių tinklo „Camelia“ kampanijai „Kartu vienas dėl kito“.
Plačiau skaitykite čia