Statybų bendrovės reklama papiktino internautus: ar žmonės neturėtų būti saugomi nuo tokio turinio?
Data: 2024 m. liepos 31 d.
„Eik tu na... sakysi savo viršininkui“ – tokiu pareiškimu prasideda statybos ir inžinerijos bendrovės „KRS“ internete transliuojama reklama, kurioje vaizduojamas auksu apsikarstęs statybininkas ir dviprasmiškai nufilmuotos vulgariai pavaizduotos moterys. Toks humoro jausmas patiko ne visiems – kai kurie stebisi, kaip apskritai tokios reklamos gali patekti į eterį.
Ornelos Ramašauskaitės, Reklamos biuro prezidiumo narės nuomone, ši reklama yra neprofesionalumo ir primityvumo pavyzdys. „Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) paprastai pataria dėl pilkojoje zonoje esančių sprendimų, o šios įmonės pasirinktas komunikavimo būdas tiesiogiai pažeidžia LR Reklamos įstatymą (reklama turi būti padori) ir prieštarauja LiMA Etikos kodeksui, kur minima, kad marketingo komunikacijoje negalima mėgdžioti agresyvaus elgesio, piktnaudžiauti smurto ar agresijos įvaizdžiais, kai tai gali žeisti atskirų asmenų ar jų grupių interesus. Tokie pavyzdžiai dar kartą parodo, jog neseniai įsikūrusio Reklamos biuro veikla yra aktuali. Apmaudu, kad reklamą užsakiusi įmonė ir jos sprendimus įgyvendinę specialistai nesilaiko profesinės etikos. Net ir turint specifinę vyrų tikslinę auditoriją galima kūrybiškiau rinktis išpildymą negu kalėjimo retorika ir vizualika“, – pastebėjo ji.
Plačiau skaitykite čia.