Toma Sabaliauskienė įsteigė dvi vardines stipendijas LiMA sertifikavimo kursams
Data: 2025 m. sausio 9 d.

Siekdama prisidėti prie marketingo stiprinimo Lietuvoje, „Nord Security“ marketingo vadovė, „Metų CMO’21“, ilgametė Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) narė Toma Sabaliauskienė įsteigė dvi stipendijas LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo valdymo ir LiMA PRO profesionalaus marketingo valdymo tarptautinio sertifikavimo kursams, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Marketingas yra labai dinamiška sritis, kurioje, siekiant suvaldyti pokyčius ir neatsilikti nuo naujausių tendencijų, svarbu nuolat atnaujinti žinias ir stiprinti kompetencijas. Tikėdama nuolatinio tobulėjimo svarba, džiaugiuosi galėdama įsteigti dvi stipendijas LiMA organizuojamiems tarptautiniams sertifikavimo kursams – vieną būsimam profesionaliam skaitmeninio marketingo praktikui, o kitą būsimam marketingo vadovui“, – sako T. Sabaliauskienė.
Plačiau skaitykite čia.