Populiari darbdavių klaida - rašo už darbuotojus, nors kalbėti turėtų jie
Data: 2025 m. balandžio 4 d.

Vis daugiau organizacijų imasi darbuotojų ambasadorystės programų, tačiau ne visos supranta, kaip jos turėtų veikti. Ekspertai pastebi – dažna klaida, kai darbdaviai patys bando kurti darbuotojų turinį ar tikisi, kad už juos kalbės dirbtinis intelektas. Toks turinys praranda svarbiausią vertę – autentiškumą. Kaip išvengti šios klaidos ir padėti darbuotojams komunikuoti tvariai, prasmingai ir savaip – pasakoja darbdavio identiteto ir komunikacijos specialistai.
„Praėjusiais metais Lietuvoje atlikome darbuotojų lūkesčių tyrimą ir išvados, tiesą sakant, labai aiškios – darbuotojų ambasadorystės programos ne tik stiprina darbdavio įvaizdį, bet ir padeda pritraukti kokybiškesnius talentus. Pasirodo, kone 42% kandidatų nurodo, jog esami ir buvę darbuotojai jiems yra patikimiausias informacijos šaltinis apie potencialų darbdavį“, – statistika dalijasi Asta Mikalajūnienė, „DID Moons“ partnerė ir strategė.
Daugiau skaitykite ČIA