Nuomonės formuotojų rinkodaros tendencijos 2025-aisiais: kokius pokyčius stebėsime?
Data: 2025 m. sausio 10 d.

Nuomonės formuotojų rinkodara pasiekė brandos etapą – nuo siauro reklamos kanalo suvokimo ji tapo svarbia verslo strategijos dalimi ir šiandien yra laikoma kūrėjų ekonomikos dalimi. Tokie globalūs renginiai kaip „Cannes Lions“ pripažįsta kūrėjų kampanijų svarbą, įtraukdami jas į savo programas ir vertinimo kriterijus, o kartu auga reguliacija ir aiškūs darbo principai, apmokėjimo sąlygos bei kūrybinės laisvės užtikrinimas.
Skelbiama, kad 2025-aisiais prekių ženklų biudžetai nuomonės formuotojų rinkodarai sudarys 39 milijardus dolerių (10 proc. daugiau nei pernai), o kūrėjų kuriamas turinys ir reklaminės integracijos lenks tradicinę reklamą tiek daromos įtakos, tiek atsiperkamumo atžvilgiu.
Plačiau skaitykite čia.