Naujienos

 

Dirbtinio intelekto tendencijos e.prekyboje 2025-aisiais: nuo paprastų asistentų iki strateginių verslo partnerių

Data: 2025 m. sausio 31 d.

Dirbtinis intelektas (DI), rodos, dar neseniai buvęs tik skambių žiniasklaidos antraščių ir technologinių eksperimentų objektu, šiandien tampa esminiu verslo transformacijos įrankiu, būtinu siekiant konkuruoti sparčiai besikeičiančioje skaitmeninėje rinkoje. Tai ypač ryšku e. prekybos sektoriuje, kur įmonės, nuo technologinių milžinų iki startuolių, atranda naujus būdus integruoti DI į savo kasdienę veiklą. Sparčiai augantis Lietuvos e. prekybos sektorius taip pat turėtų išnaudoti ryškiausias 2025 m. DI raidos tendencijas ir žengti į naują vystymosi etapą, kai modernios platformos ir DI sprendimai evoliucionuoja iš paprastų užduočių vykdytojų į konkrečias verslo problemas sprendžiančius agentus ar net strateginius verslo partnerius, rašoma pranešime žiniasklaidai.


Pasaulinėje rinkoje ryškėja tendencijos, žyminčios fundamentalų pokytį DI taikymo strategijose. Didieji technologijų centrai – nuo Silicio slėnio iki Azijos inovacijų avilių – jau demonstruoja, kaip DI gali transformuoti tradicinį verslą. Tačiau 2025-ieji taps lūžio metais, kuomet šie sprendimai taps vis labiau prieinami ir mažiesiems verslams, tad Lietuvos įmonės turėtų nepraleisti galimybių išnaudoti naujausias technologijas savo konkurencingumui didinti.

Skaitykite daugiau čia.