Naujienos

 

Ąžuolas Zubkonis paskelbtas stipriausiu Lietuvos marketingo vadovu

Data: 2024 m. balandžio 22 d.

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) konferencijos „LiMA CMO SUMMIT“ apdovanojimų vakare paskelbė jau dešimtąjį kartą organizuotų „Metų CMO’24“ rinkimų laimėtoją. Šiemet Metų marketingo vadovo titulą pelnė „Swedbank“ pardavimų valdymo ir rinkodaros departamento direktorius Ąžuolas Zubkonis. Konkurso organizatoriai taip pat paskelbė 4 papildomas nominacijas, kuriomis įvertinti pasižymėję marketingo vadovai, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Sveikinu Ąžuolą už lyderystę ir išskirtinius rezultatus, ypač atsižvelgiant į iššūkius, su kuriais susiduria griežtai reguliuojamas sektorius“, – džiaugiasi LiMA valdybos narė, „Swissmoney“ pajamų augimo vadovė, pernai tapusi „Metų CMO’23“ Giedrė Vilkė.

„Ąžuolas išsiskyrė sustyguotu, visapusišku požiūriu į marketingą bei nuosekliu, duomenimis grįstu veiklos valdymu: nuo strateginių iki smulkiausių operatyvinių veiksmų. Kas dar svarbiau, „Swedbank“ marketingo departamento užduočių plotis gražiai atskleidžia rinkos lyderio vertybinę atsakomybę atstovauti kategoriją, rūpintis visuomenės finansine sveikata. Tvarus augimas, dėmesys klientams – to verta pasimokyti iš šio marketingo vadovo“, – rinkimų nugalėtoją sveikina LiMA valdybos pirmininkė, „Civitta“ partnerė Rūta Gaudiešienė.

Už išskirtinius pasiekimus įvertinti keturi marketingo vadovai

 

Papildomomis nominacijomis apdovanoti dar 4 marketingo vadovai. Komisijos sprendimu, už metų proveržį įvertinta „LastMile“ marketingo vadovė Ieva Balkevičiūtė.

„Metų proveržio nominacija atspindi drąsą, kūrybiškumą ir sėkmę rinkodaros srityje – svarbiausius elementus, kurie transformuoja įprastą į nepaprastą. Šis apdovanojimas – ne tik kasdienio darbo, bet ir inovatyvių, ateities tendencijas kuriančių sprendimų ir požiūrio įvertinimas bei įkvėpimas toliau kurti atsisakant tradicinių rėmų“, – sako specialią nominaciją įteikusi komunikacijos agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ vykdomoji direktorė ir partnerė Raminta Rimkienė.

Įvertinimą už vertybėmis paremtą marketingą pelnė LRT rinkodaros skyriaus vadovas Mantas Velykis.

„Man ypač svarbi šiemet įsteigta papildoma nominacija už vertybėmis ir drąsa paremtą marketingą. Pilietinė visuomenė stiprėja, žmonės pasirinkimus daro ne tik naudos, bet ir vertybinio kompaso vedami, todėl manau, kad kiekvienas prekės ženklas turi labai aiškiai pasakyti ne tik apie ką jis, kokią vertę sukuria, bet ir už ką kovoja bei kaip gali padėti sprendžiant šalies saugumo, skaidrumo, socialinės atskirties, tolerancijos ar kitas jautrias temas. Šiandien marketingo vadovams reikia drąsos kelti tokius klausimus ir ieškoti sprendimų, kaip su atstovaujamu prekės ženklu natūraliai veikti tokiose temose“, – išskiria „Metų CMO’24“ rinkimų komisijos narys, marketingo konsultantas Giedrius Juozapavičius.

Už marketingo vaidmens įgalinimą apdovanotas „Kesko Senukai“ marketingo vadovas Vytautas Romeika. 

„Vytautas yra įrodymas to, apie ką dažnai kalbame LiMA organizacijos renginių kontekste – kad CMO drąsiai sėdi prie CEO ir CFO pozicijų, kaip lygiavertis partneris, ir prisiima verslo nustatytus tikslus marketingo departamento atsakomybei. Vytautas yra puikus pavyzdys to, kaip galima įgalinanti svarbų marketingo vaidmenį įmonėje, ir taip tvariau siekti tikslų, derančių su įmonės galutiniu rezultatu“, – „Nord Security“ marketingo vadovė Toma Sabaliauskienė, „Metų CMO’21“.

Nominaciją už strateginį marketingą tarptautinėje plėtroje atsiėmė „NFQ Technologies“ marketingo vadovas Gražvydas Kaminskas.

„Džiaugiuosi matydama, kaip stiprėja marketingo vadovo ir profesijos vaidmuo verslo ir viešajame sektoriuje – tai iliustruoja šių metų papildomos nominacijos. Gražvydo Kaminsko kompetencijos, profesinės žinios ir stipriausiai išreikšta marketingo vadovo strateginė lyderystė išaugo iki globalaus lygio bei įkvepia siekti ir daryti daugiau“, – pastebi komisijos narė, „Šiaulių bankas“ marketingo vadovė, „Metų CMO’20“ Raimonda Gudaitė.

Plačiau skaitykite čia.