Naujienos

 

Marketingo specialistai: kaip į rinką įvesti naują produktą šiandien

Data: 2012 m. spalio 05 d.

Spalio 11 d., ketvirtadienį, Lietuvos marketingo specialistai rinksis į jau trečius metus iš eilės organizuojamą, tradicinę Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) konferenciją „LiMA Day Vilnius". Konferencijos dalyviai turės galimybę pasiklausyti pranešimų apie produkto įvedimo į rinką subtilumus, strategijas ir efektyvumo matavimą, padiskutuoti su akademinio bei verslo pasaulio atstovais.

 

„Įvesdami į rinką naują produktą, dažnai susiduriame su paprastais klausimais: nuo ko pradėti, kur judėti toliau, kaip pamatuoti efektyvumą ir įvertinti, ar mūsų padarytas darbas atitinka iškeltus tikslus, koks apskritai yra gyvenimas vartotojų visuomenėje, – pastebi  LiMA Vilniaus skyriaus valdybos pirmininkė Ieva Semerikovaitė. – Šiais metais susirinkusieji į „LiMA Day Vilnius“ konferenciją diskutuos apie naujų produktų įvedimą į rinką: nuo strategijos iki veiksmų efektyvumo vertinimo.“

 

UAB „BIOK laboratorija“ rinkodaros vadovė Romualda Stragienė dalinsis BIOK laboratorijos patirtimi, kaip nedidelė lietuviško kapitalo bendrovė su ribotais rinkodaros biudžetais sugeba išlaikyti ambicingą augimą septynis metus iš eilės. Tiems, kas domisi naujų produktų kūrimu iš vidaus – nuo idėjos iki sprendimų priėmimo – lektorė pateiks praktinių patarimų dėl naujų produktų priėmimo proceso, kaip pasirinkti tinkamus partnerius, kokie iššūkiai laukia vadybos: augimo ir pelno prognozės.

 

Apie tai, kokios tipinės rinkotyros klaidos daromos įvedant naują produktą į rinką, pasakos UAB „Rinkos tyrimų centras“ partneris Edmundas Bražėnas. „Rinkotyra yra labai galingas ginklas, padedantis įveikti įvairius sunkumus, su kuriais susiduria įmonės įvesdamos naują produktą į rinką, – pabrėžia E. Bražėnas. – Visuose etapuose – nuo pirmųjų naujo produkto kūrimo fazių, jo testavimo, tobulinimo, logotipo ir vardo kūrimo, vėliau reklamos, kainodaros strategijos rengimo ir baigiant pardavimų prognoze – rinkos tyrimai teikia svarbią informaciją.“

 

„Išnaudojus kūrybiškumą versle, galima atrasti naujų būdų savo verslui paskatinti, perorientuoti ar naujoms erdvėms atrasti. Tam, kad kūrybinis mąstymas taptų keliu į originalių ir naujų perspektyvų atradimą yra keletas paprastų technikų“, – sako reklamos agentūros „ASTOS DIZAINAS McCann-Erickson“ strategijos vadovas Tomas Bartninkas,  „LiMA Day Vilnius“ konferencijoje pasakosiantis apie kūrybiškumą versle.

 

Vasaris Oržekauskas, „Insipred UM“ direktorius, atskleis žiniasklaidos planavimo agentūros darbo užkulisius: ką žiniasklaidos agentūra daro produkto įvedimo atveju ir iš kur atsiranda  komunikacijos rekomendacijos, pateiks praktinių pavyzdžių iš Lietuvos rinkos: nuo kategorijų, kuriose nereikalingas žiniasklaidos planavimas iki tokių, kuriose produktai taip ir nepasiektų galutinio vartotojo krepšelio be žiniasklaidos pagalbos.

 

Marketingo veiksmų efektyvumo matavimo nauda slypi ne tik pinigų srautų optimizavime. „Marketingo investicijų grąžos kontrolės sistemos sukūrimas  padeda įmonei nuosekliau siekti užduotų tikslų bei efektyviau derinti visos komandos veiksmus, – pažymi „Socialinės informacijos centro“ tyrimų strategijos vadovė Rūta Gaudiešienė. –  

 

Konferenciją apibendrins bei mintimis apie visuomenę, kurioje gyvename ir kurią formuojame dalinsis dr. Gintautė Žemaitytė, vizualiojo diskurso semiotikė. Pranešimas apie gyvenimą norėtojų visuomenėje atsakys į klausimus, kokia vertė suteikiama naujovei šiuolaikinėje Vakarų visuomenėje, koks naujienos „svoris” mus supančioje simbolinėje aplinkoje, į kokias aukštumas veda laiptai „naujesnis, naujausias“, kokias laimes žada, kokias baimes slepia, ar „vartotojai“ pamažu tampa „norėtojais“.

 

2004 m. įsikūrusi Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) šiuo metu vienija daugiau nei 450 marketingo srities specialistų iš visos Lietuvos. „LiMA Day" - tradicinė asociacijos konferencija, pradėta organizuoti miestuose, kuriuose veikia LiMA skyriai - Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Vilniuje. Konferencijos auditorija – daugiau nei 250 marketingo specialistų. Kiekvienais metais LiMA savo nariams ir žmonėms, dirbantiems marketingo srityje, siūlo išklausyti daugiau nei 30 nemokamų seminarų.

 

„LiMA Day Vilnius" vyks konferencijų centre „Dainava“ (A. Vienuolio g. 4, Vilnius). Renginio pradžia - 9.30 val. Bilietai ir daugiau informacijos apie renginį: www.marketingas.org/renginiai