Lietuvos marketingo specialistai tiesia pagalbos ranką Latvijai
Data: 2011 m. gegužės 19 d.
Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) atstovai šių metų gegužės 16 dieną dalyvavo Latvijos užsienio reikalų ministerijos organizuotoje apskrito stalo diskusijoje „Maisto rinkos galimybės Lietuvoje“. Diskusijoje taip pat dalyvavo Latvijos ambasadorius Lietuvoje Mārtiņš Virsis bei Latvijos įmonių rūmų valdybos pirmininkas Gundars Andžāns. Renginio metu pristatyta neseniai suburtaLiMAekspertų grupė.
Diskusijoje aptartos galimybės Latvijos gamintojams įsilieti į Lietuvos rinką, apžvelgti esminiai skirtumai abiejų šalių maisto produktų rinkose. Latvijos ambasadoriaus M. Virsis teigimu, Lietuvos gyventojai mėgsta latviškus produktus dėl aukštos jų kokybės, tačiau šie produktai sunkiai konkuruoja su kitų užsienio šalių produktais kainos atžvilgiu. Be to, anot ambasadoriaus, mūsų šalies gyventojai labai lojalūs vietiniams gamintojams. Diskusijoje dalyvavęs LiMA valdybos narys Linas Stankevičius ne tik atkreipė dėmesį į Lietuvos maisto pramonės logistikos bei distribucijos ypatumus, bet ir pristatė grupę LiMA ekspertų, pasiruošusių padėti užsienio šalių gamintojams sėkmingai įsilieti į Lietuvos rinką.
„Marketingo ekspertų grupėje sutelkta nepriklausomų marketingo profesionalų, atstovaujančių skirtingas sritis, komanda,“ – teigiaLiMAvaldybos pirmininkas Simonas Bartkus, – čia dirba e-komercijos ir e-marketingo, viešųjų ryšių, verslo plėtros, reklamos, marketingo, ženklodaros, IT specialistai.“
Pagrindinė LiMA ekspertų grupės misija – kelti marketingo profesionalumo lygį Lietuvoje, teikti konsultacijas tiek verslo sektoriui, tiek socialiniams partneriams. Verslo sektoriui LiMA ekspertų grupė siūlo įvairialypę pagalbą: ekspertinį ir visapusišką esamų bei ruošiamų marketingo sprendimų, strategijų, ir planų vertinimą, konsultacijas ruošiant marketingo strategijas bei planus, taktinių marketingo sprendimų vertinimą ir analizę, planuojamų reklamos kampanijų bei nestandartinių marketingo projektų ekspertinį vertinimą. Valstybinėms ir visuomeninėms institucijoms bei kitiems socialiniams partneriams LiMA ekspertų grupė pagalbą teiks nemokamai.
LiMA ekspertų grupė jau teikė konsultacijas keletui verslo įmonių ir „Žalgirio“ krepšinio klubui. Buvo konsultuojama, kaip tinkamai kurti komunikacijos ir žiūrovų bei rėmėjų pritraukimo strategijas, populiarinti klubą ir išlaikyti jį patrauklų, nepaisant svyruojančių rezultatų.
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) įkurta 2004 m. Organizacija vienija fizinius ir juridinius asmenis, dirbančius marketingo srityje.LiMApriklauso 300 įvairiausių verslo sričių marketingo specialistų.