„Metų marketingo vadovo“ apdovanojimą pelnė Ieva Čepononė
Data: 2016 m. birželio 10 d.
Ieva Čepononė
Lietuviškos reklamos festivalio „Adrenalinas“ metu įteiktas „Metų marketingo vadovo“ (CMO) rinkimų apdovanojimas, kuris atiteko buvusiai „Eurovaistinės“ rinkodaros departamento direktorei Ievai Čepononei. Tokį sprendimą priėmė komisija, sudaryta iš Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos narių ir Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) valdybos pirmininko Sauliaus Šukaičio.
„Apsispręsti dėl nugalėtojo nebuvo lengva, nes visi kandidatai labai stiprūs, – sako LiMA valdybos ir komisijos pirmininkas Linas Šiautkulis. – Iš viso gavome daugiau nei 30 paraiškų, iš kurių į finalinį sąrašą buvo atrinkti 7 kandidatai. Po karštų diskusijų ir balsavimo nuspręsta, kad šiemet metų CMO išrenkama Ieva Čepononė, kurios indėlis, vystant verslo plėtros strategiją – neabejotinai reikšmingas, o vykdyti projektai gavo ne vieną apdovanojimą“.
Šiuo metu „Maxima LT“ įvaizdžio departamento direktorės pareigas užimanti I. Čepononė įvertinta už pasiekimus „Eurovaistinėje“, kurioje dirbo kiek ilgiau nei dvejus metus. Ji verslo ir rinkos plėtros strategiją įgyvendinti paskatino ne per vaistų pardavimus, o per sveikatos, grožio ir higienos prekes. Pardavimų skatinimo skyrius persiorientavo ir tapo rinkodaros departamentu, pradėtas ryšių ir proaktyviosios komunikacijos vystymas, vidinės komunikacijos skatinimas, darbuotojų įtraukimas į rinkodaros projektus bei ambasadorystę.
Per dvejus I. Čepononės darbo metus vaistinei pavyko pakeisti įvaizdį – iš vietos, į kurią einama susirgus, į ligų prevencija besirūpinančios įstaigos. Be to, šiemet technologijų ir progreso festivalyje „LOGIN 2016“ vaistinė gavo apdovanojimą už projektą „21 dienos iššūkis“, laimėjo elektroninio naujienlaiškio kategorijoje, o projektas „Didysis savijautos testas“ nugalėjo interaktyvios reklamos / kampanijos kategorijoje. „Eurovaistinė“ taip pat pripažinta metų prekės ženklu internete. Dėl šių ir kitų priežasčių komisija nusprendė metų marketingo vadovo apdovanojimą įteikti būtent Ievai Čepononei.
Į finalininkų gretas taip pat pateko: „KG Group“ rinkodaros tarnybos direktorius Artūras Skairys, „Kalnapilio – Tauro grupės“ rinkodaros vadovė Julija Šeiko, „Volfas Engelman“ rinkodaros vadovas Mantas Matukaitis, UAB „MV Group“ rinkodaros vadovas Algirdas Čiburys, „Lietuvos draudimo“ Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė Aurelija Kazlauskienė bei banko „Citadelė“ rinkodaros vadovė Ada Mockutė.