Išrinktas metų marketingo vadovas - „Tele2“ rinkodaros vadovas Mindaugas Savickas
Data: 2018 m. gegužės 14 d.
„Metų rinkodaros vadovo“ laurai – Mindaugui Savickui
„Metų CMO 2018“ – Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet skrieja į Mindaugo Savicko, „Tele2“ rinkodaros vadovo rankas.
Jį rinkimų komisija išrinko iš 10-ties stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuko. Iš viso į „Metų CMO 2018“ (angl. Chief marketing officer) titulą šiemet pretendavo net 58 rinkodaros vadovų ir vadovių.
Linas Šiautkulis, „Metų CMO 2018“ komisijos narys, LiMA valdybos pirmininkas, pažymi, kad visi finalinio dešimtuko atstovai buvo itin stiprūs, ypač vertinant juos atstovaujamo sektoriaus kontekste.
„Džiugu, kad dauguma rinkodaros vadovų ne tik drąsiai įvardina, bet ir savo veiksmais bei rezultatais įrodo, kad yra vieni svarbiausių organizacijos strategų. Vertinant konkurse geriausius rezultatus pasiekusias įmones, matyti, kad sėkmingiausios organizacijos šiose srityse yra tos, kur vientisos ir geros kliento patirties užtikrinimas yra laikomas visos organizacijos aukščiausiu prioritetu, o rinkodara – ašinė šio proceso dalis“, – pabrėžia p. Šiautkulis.
Šių „Metų CMO“, Rinkodaros vadovo titulą pelnęs „Tele2“ rinkodaros direktorius Mindaugas Savickas sulaukė balsų praktiškai iš visų balsavusių komisijos narių.
Kartu komisija pabrėžia, kad jos nariai negalėjo vertinti savo kolegų, klientų ar tiesioginių konkurentų veiksmų.
Aurelija Kazlauskienė, „Metų CMO 2018“ komisijos narė, „Metų CMO 2017“, „Lietuvos draudimo“ Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė bei valdybos narė, teigia, kad dalyvaujat metų rinkodaros vadovo rinkimų komisijoje, o ypatingai paskutinio posėdžio metu, kuomet rinko šiemetinį nugalėtoją, nepaleido mintis, kad nauja rinkodaros vadovų era jau kurį laiką yra startavusi.
„Gera matyti, kad ir patys rinkodaros vadovai supranta ir imasi naujų teritorijų siekdami verslo sėkmės ir sujungia savo atsakomybės sritis su visa organizacija. Efektyvumo ieško ne tik kūrybinėse komunikacijos idėjose ir žavisi, kaip jos prasimušė, kiek sklaidos sugeneravo, o puikiai žino, kokia verslo situacija ir kokie tikslai padiktavo būtent tokį sprendimą“, – kalba p. Kazlauskienė.
Pasak jos, rinkodara visų pirma yra analitika, produktai, kainodaros strategija, klientų poreikiai ir t.t., o tik paskiausiai komunikacija, kuri ilgą laiką buvo linksniuojama kaip rinkodaros žmonių veiklos baras.
„Džiaugtis reikia ne komunikacijos idėjos didingumu, o tikslų pasiekimu efektyviausiais būdais, – pabrėžia p. Kazlauskienė. – Kartu labai smagu, kad į Lietuvos Metų CMO būrį, stoja stiprus, rezultatais puošęs savo įmonę Mindaugas Savickas. Komisija vienbalsiai įvertino tai, kad siekdamas trumpalaikių tikslų, p. Savickas turi tvirtą orientaciją į ilgalaikę sėkmę verslui ir santykiams su klientui“.
Laura Duksaitė-Iškauskienė, komisijos narė, vadovų paieškos agentūros „Master Class Lietuva“ vadovė, kalba, kad rinkodaros vadovo konkursas pademonstravo, kad rinkoje yra ne tik aukštos kompetencijos specialistų, bet ir vadovų, kurie geba burti žmones, rūpintis klientais bei būti atsakingais visuomenėje už savo veiklą.
„Konkurso finalininkai – aktyviai savo įmonių veikloje dalyvaujantys vadovai, turintys ne siaurą, o strategiškai svarbią ir didelę įtaką darančią funkciją. Jie diktuoja rinkos standartą“, – pažymi p. Duksaitė-Iškauskienė
Petras Masiulis, „Metų CEO 2017“, „Tele2“ generalinis direktorius, pasidžiaugia kolegos pergale.
„Tai jo talento, atkaklaus darbo, aiškių vertybių ir gebėjimo suburti išskirtinai stiprią komandą rezultatas. Tokioje konkurencingoje rinkoje kaip telekomunikacijos, rinkodara yra ypač svarbi funkcija, todėl Mindaugo užduotis – kasdien stiprinti prekės ženklą. Asmeniškai labai vertinu jo kūrybiškumą, darbo etiką, profesionalumą“, – teigia p. Masiulis.
VŽ primena, kad pastaruosius trejus Metų rinkodaros vadovo rinkimus vis nugalėdavo moterys. 2017 m. šis titulas teko p. Kazlauskienei.
2016 m. – Ievai Čepononei, už pasiekimus „Eurovaistinėje“ einant rinkodaros departamento direktorės pareigas. Šiandien ji – „BIOK Laboratorija“ rinkodaros vadovė. 2015 m. – Romualdai Stragienei, tuometė UAB „BIOK Laboratorija“ rinkodaros vadovei, šiuo metu vadovaujančiai šiai įmonei.
Kartu „Password“ konferencijoje buvo išrinkti ir „Metų prekės ženklo 2018“ konkurso nugalėtojai bei efektyviausios rinkodaros kampanijos.
Plačiau skaitykite čia